Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

Og mens vi venter pÄ vÄrt tog, sÄ gÄr det ene toget etter det andre fra oss

Tog uten rutetabell er noe dritt i grunnen
 :sweat_smile:

Var vel en melding fra Asieris tror jeg 31/1 om at de ville fÞlge opp mot CMDE. Husker jeg ikke feil ble vel status her endret ogsÄ.

2 Likes

Man trenger jo ikke sitte all in i en aksje da

1 Like

Photocure, the never ending story. :expressionless:

1 Like

Er jo greit at et selskap er en neverending story, verre med de som gÄr konkurs :nerd_face:

Neida. Kommer neste uke đŸ«Ą

Toget kommer neste uke? Kan vel like gjerne bli buss for tog

Eller kanskje i morgen :thinking:

1 Like

Jeep ,fredag i morgen. Hvor det normalt sendes ut stempel :white_check_mark:

Det vil i tilfelle vÊre pÄ hÞy tid, jeg har for lengst mistet tellingen pÄ hvor mange fredager vi har sittet og ventet pÄ positive nyheter.

Hvem kunne vel trodd at vi skulle sitte og vente langt inn i 2026, det var jo tross alt et sÄ viktig produkt at det var nÊrmest garantert «fast-track» og rask godkjenning :sweat_smile:

1 Like

Hadde bare Asieris informert om hvor i prosessen Cevira befinner seg nÄ, sÄ hadde man i det miste hatt noe Ä kalkulere og beregne ut fra! Vi vet jo ikke en gang om saken er oversendt til NMPA!

3 Likes

Nei, sant nok.
Men hva gjÞr man nÄr man likevel har gÄtt all in
? All tidligere erfaring tilsier at om jeg solgte en andel for Ä spre risiko og potensial, sÄ ville godkjenning av Cevira blitt publisert senest dagen etter!(Og jeg har vÊrt aktiv i markedet siden 1982) :shushing_face:

2 Likes

Kan du ikke selge litt da, sÄ fÄr vi testet hypotesen om at det trigger godkjenning. Og som en bonus fÄr noen som fremdeles har tro pÄ selskapet lastet opp litt ekstra.

GrÞnt stempel kommer mest sannsynlig nÄr de fleste har solgt seg ut! SlÄr sjelden feil.

Fast track gjaldt bare til Merlin var gjennom sikkerhetskontrollen og hadde solgt alle aksjene sine😅

Jobber ikke kinamannen pÄ lÞrdag og i helgen? Asieris har meld fÞr pÄ sÞndag, kan vÊre en mulighet for at det gjentas.

2 Likes

Den har vi hĂžrt mange ganger. :expressionless:

At Cevira fase III skal ta opp mot 7 Är Ä fullfÞre er biotek i ett nÞtteskall.

:snail:

7 magre Är er forbi. Tid for 7 fete

3 Likes

Den fÞrstkommende lÞrdag 28/2 er i alle fall fÞrt opp som ekstra arbeidsdag i Kina. Kanskje som en form for kompensasjon for den nylig lange Kinesiske nyttÄrsfeiring?

Kinesk nyttÄr slutter 3. mars i Är