Veldig bra og takk alltid godt å få støtte i sine argumenter.
Håper inderlig dere har rett, men jeg tror markedet venter på enda tydeligere bevis før det prises inn noen som helst form for premium. Antakeligvis klok av skade - både i PHO og i sektoren generelt.
Veldig fin og pedagogisk gjennomgang av rosk82.
Det viser et solid brudd og svært positivt. Er det ikke vist seg at det kan være smart å være i forkant av markedet.
Dette er et svært viktig poeng for fremtiden
Tipper der sitter mye folk klar på kjøpeknappen nå, ready to hoppe inn på Cevira melding.
Blitt presset ned så mye nå at de kan komme seg inn på en fremdeles lav kurs før det smeller opp - Dvs om børsmelding kommer når børsen er åpen ja…

Har en del ting jeg tracker som jeg vil se utslag på før jeg kjøper lovnadene til ledelsen. Argumentrekken er logisk den, men veksten er sakte fra et lavt utgangspunkt.
Edit:
For de av dere som blir svimmel og lurer på hva vi babler om her så er det disse:
Synes som veldig få av retail investorer har tiltro til ledelsen. Skal vel da lite til for å bli overrasket positivt. Det kan være fint utgangspunkt
Veldig god oversikt fra savepig og rosk82. Virkelig inne på noe her med marginer. Sammen med hode skulder kne og tå ved TA er det eksplosivt😆
Greier du å se helt ned her fra pedestallen din? 
Hirr, var ikke sånn ment. Var bare at vi åpenbart snakket om det samme uten å vise hva det var.
Da snur algoritmene igjen oppover. 
Vil du være med så heng deg på.
Måtte det fortsette 
Hørt på Pareto sine kontorer, Doris må ha ny veske og nye pupper, så nå må alle kjøpe Photocure opp igjen
Ja ser at Pareto har komt inn på kjøper siden om enn så forsiktig, men han kan ha djupe lommer
Noterte meg at Dan nevnte spesielt refusjonsordningen fra CMS som de ønsket å få gjort noe med i USA og forventet resultat i løpet av sensommeren. Forstod det slik at det var samme refusjon for hvit og blått lys. Nevnte 5000$ som eksempel, men tolker det slik at dersom den blir høyere for blålys vil flere behandlingsteder ta det i bruk.
Et nyttigt indlæg fra Nissen i Kina – mens vi venter på ???
Korrekt der er OGSÅ mye frustration på kina forum 
Dansken
Because drug-device combination products possess the attributes of both drugs and medical devices, their technical review stage typically requires cross-departmental joint review by the Center for Drug Evaluation (CDE) and the Center for Medical Device Evaluation (CMDE), which significantly extends the total time for technical review. However, once the technical review is completed, the administrative approval stage of the National Medical Products Administration (NMPA) still takes 20 working days. Public cases show that after a certain drug-device combination product completed its technical review at the CDE, the administrative approval process took more than 25 working days. This may be due to more complex internal processes or the pending certificate issuance stage, rather than a direct extension of the time limit.
Bare å vente på julekvelden.
Den RW scopen i China har også tatt sin tid, men her er hva DS sa om det på presentasjonen;
What they’re waiting for is the Chinese approval for the Richard Wolf system for blue light cystoscopy. We expect the commercial launch following device approval this year. The timing of that is unknown, but we believe is imminent.
Når en bruker så sterke adjektiv som imminent så kan det ikke bety ukesvis men heller samme dag.
På norsk umidelbart.
Kan dette bety at saken gikk fra CDE til CMDE, og at den dermed kanskje enda ikke er kommet til NMPA?
Det betyr i tilfelle at vi ikke har peiling på når vi kan forvente en avgjørelse…