Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Helt klart uroen i markedet, men Oslo b klarer seg bra pga høyere olje og gasspriser i tillegg til Kongsbergruppen som vekter høyt på OSE.

Kilde E24
Dette anbefaler ekspertene deg å gjøre med aksjene dine nå:

– Det er for sent å selge nå, og jeg tror dette vil være en kortsiktig krusning i markedet. Er man tøff, bør man kjøpe litt dersom det skulle falle videre utover uken. Med et langsiktig perspektiv vil du nok gjøre det bra fremover!

Mads Johannesen

2 Likes

Hva er det noen vet nå?

Cevira Godkjent

26 Likes

Hva skjer er der nyheter?

Er det sant! Fantastisk for den store pasientgruppen worldwide i så fall❤️

Kom listen fra nmpa ut idag?

Ja, kommer hver morgen, mandag - fredag.

https://www.nmpa.gov.cn/zwfw/sdxx/sdxxyp/yppjfb/20260303134617125.html

3 Likes

Kommer vel børsmelding da straks fra Asieris + PHO

2 Likes

Ingen offisielle meldinger fra Asieris enda.

Men hvis så er tilfelle, kjempegreier :+1:

1 Like

Har ikke våget å tro helt på dette men nå er det jubel hvis dette blir meldt! Stemningen er elektrisk

Børsen er stengt i Kina, så ingen hast sånn sett. Hexvix-melding kom etter noen timer. Vi har nok en melding innen kl 12.00.

4 Likes

Gode nyheter, jeg slang på meg joggeskoa!

5 Likes

For de som monotorer det kinesiske forumene, er det kommet noen respons der? :smiley:

1 Like

Fin fart i kursen da 72,80 og på vei oppover

2 Likes

Endelig. Nå selger jeg.!

Skal bare vente på EU approval og enten nedklassefisering eller approval USA først….

3 Likes

GRATULERER TIL PHOTOCURE OG FANTASTISK NYHET FOR PASIENTER OVER HELE VERDEN. Enorm pasientgruppe med udekket behov. Gledelig for kreftpasientenene.

Beste norske bioteknologiselskap noensinne dette nå?

5 Likes

Nå legges sperra frem til melding kommer eller? :laughing:

Er ikke meningen med børspause at Oslo børs skal sørge for at denne informasjonen meldes til alle før handelen gjenopptas?

3 Likes

Mtp på Cevira for Photocure så ligger vi adskillig bedre an enn for en uke siden, tenker først og fremst at EMA godtok søknaden.

2 Likes

Olso børs vet ikke hva de sender ut i kina vel? :stuck_out_tongue: Gyllen mulighet, skapt av Tekinvestor!

7 Likes