Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Neste bølge i gang

100 lappen kommer fort de neste dagene, når markedet har absorbert den store nyheten :partying_face::partying_face:

3 Likes

Gratulerer alle sammen! Vi har venta en god stund på denne! Blir en solid sjampis til kvelds🍾

Noen som hadde en indikasjon på hvordan timeline var for å ordne refusjonene?

6 Likes

Gratulerer med dagen alle! Dette har vi ventet på lenge og en ny fornyet start for PHO og alle deres aksjonærer. Viktigste av alt en ny og effektiv behandling til syke

2 Likes

Bare å være rasjonell nå. Logge av og ikke la seg friste av salg. Kommer til å svinge mye, men idiotisk å selge på disse nivåene i lys av de fundamentale verdiene her. Krigen forstyrrer kursen men har ingenting å si for PHO. Krysse fingrene for et bud om noen uker?

1 Like

Litt artig og se hvordan Trading View ser denne teknisk nå :rocket:

3 Likes

Selge? Eneste jeg solgte var andre aksjer for å kjøpe mer PHO :sweat_smile:

7 Likes

Børspause

1 Like

:smiley: Samme her, var gull å få fylt på siste rest rundt 70 nok!

4 Likes
14 Likes

@Haltopen Tusen takk for at du delte med oss her inne på TekInvestor!

image

21 Likes

Fantastiske og sårt tiltrengte nyheter idag.
Blir utrolig spennende å se framover nå om the brothers(Spetalen) igjen entrer aksjen og eller flere lignende som igjen kan kjøre aksjen mot 150.

Dette var hvertfall solide nyheter og forventede for flere av oss, men intet er sikkert før det er bekreftet.
Det bør være en solid oppside fortsatt her og historisk slik jeg husker det tar det alltid en viss tid før markedet absoberer nyheter fra Photocure og oppgang kommer gjerne med en delay.

Gratulerer med dagen alle stayere!

16 Likes

Enig så enig Rodjer og alle Photocurere. Gratulerer

2 Likes

Tørker ut med selgere nå, ikke rart:)

2 Likes

Kjøpern bud sto på 82 under børspausen

1 Like

Gratulerer til alle som har holdt ut, spesielt de som har vært med hele veien nedover fra ATH!:partying_face:

Markedet bruker ofte litt tid på å fordøye nyheten og regne på cashflows, så ikke gjør noe forhastet. Institusjonelle investorer skal researche caset før evt inngang i aksjen, meglere skal oppdatere kursmål, og kanskje skal til og med Briarwood avsløre intensjonen med posisjonen sin?:thinking:

Tviler på at vi har funnet noen likevektspris helt ennå.

6 Likes

Tror man skal regne med liten til null «hjelp» fra analytikerhold. Så fremt ikke de revurderer basert på bildet som skisseres av Asieris og KOLs i Kina.

2 Likes

Nå kan egentlig bare budet komme :slightly_smiling_face:

9 Likes

Bør passere 100+ først så et bud på 120,- kan jekkes opp til 150

4 Likes

150 er ikke bra nok. Syns det er for mye spennende i pipeline som gjør at PHO endelig blir en skikkelig melkeku.

Jeg har dog ventet på dette i 10 år, så kanskje jeg har ett annet syn på det enn flertallet

6 Likes