Insane fart nedover, noen som prÞvde seg pÄ en short?
Briarwood og kineserne er to interessante aktĂžrer som kan fĂžre til verdiĂžkning.
Cevira produkt i markedet er uansett dag i Äret meget bra timet. Helt fantastisk nyhet. Fundamentalt nytt selskap med dagens bÞrsmelding. I tillegg til direkte cash milepÊler til selskapet. Hvor hÞye kursen ender vet ingen. Kan like gjerne gÄ over 100 kr for alt vi vet i dag. Biotek slutter aldri Ä overraske med Riskreward ved markedsgodkjennelse. Stort utfallsrom fremover. Markedet priser inn fremtiden. Surmule i dag er komisk
Det kommer vel nye analyser fra husene innen kort tid. 100-150kr leiet?
Ja lurer pÄ hvor mye opp hvis makro var bra
MilepĂŠl utbetalingen som fĂžlge av i dag utgjĂžr vel omtrent 5kr pr aksje.
Og det virker jo som om Asieris har alt klart for Ä rulle ut omgÄende. SÄ fra nÄ av er det vel bare grÞnne tall i regnskapet. Trenden har jo vÊrt der allerede.
Fin anledning for Ä flytte over fra andre bransjer til PHO med andre ord. Det meste mitt er nÄ i shipping, vÄpen/tech og Olje. Men vurderer forlÞpende selv om PHO er allerede er suverent stÞrste posisjon
Building on the HPV clearance potential observed in the international, multicenter Phase III trial and the substantial unmet clinical need, the company is advancing research towards an HPV clearance indication for CEVIRAÂź.
Selv pÄ en dag som dette klarer man Ä senke kursen 60 Þre ved kjÞp an 1 aksje 

SÄ totalt vill vest idag pÄ bÞrsen at jeg knapt nok gidder se pÄ hva kursen her er idag. (sikkert mer spennende for de som vil trade i den litt)
Og der greide E24 Ä fÄ meldt godkjenningen. Ikke kjapp pÄ avtrekker akkurat
Fortsetter dette sÄ er snart hele oppgangen borte. Utrolig !
haha, mĂ„ bare le av dette. Du har snakket om worst case timing av en slik melding tidligere og traff ganske braâŠ
GjĂžr DnB interne handler som ikke vises i kjĂžpslogg ? Jeg gjorde kjĂžp, men den vises ikke i handelsloggen.
Satser pÄ litt drahjelp nÄr de vÄkner over Atlanteren
Norne
4Q25 Review: Bullish outlook sustained after spot-on â25 earnings and positive Asieris news flow
Publisert 03.03.2026
Our positive view is further supported by recent Asieris news flow, including the EMAâs acceptance of the MAA for APL-1702 (CEVIRAÂź) and NMPA approval for commercial launch in China.**
KursmÄl 90kr
Endret de kursmÄlet ?
Denne er kanskje ganske treffsikkerâŠ
«For dem som sutrer over at Kina-godkjenning ikke gÄr hÞyere: Husk at Photocure fÄr ikke mer enn milepÊlsbetalingen fÞr Asieris faktisk klarer tjene penger pÄ dette.
Ting tar tid. NÄ har Photocure et sugerÞr i Kina som over tid vil gi dem (forhÄpentligvis gode) inntekter.»
No shit sherlock
Som en temp pÄ kursutviklingen i dag tenkte jeg pÄ
Mye mer oppgang kommer kanskje fÞrst nÄr salgstall i Kina synes i regnskapet
Men jeg trodde virkelig den skulle gÄ hÞyere pÄ nyheten
Lov Ä bruke hodet. Markedet har pÄ ingen mÄte absorbert nyheten skikkelig. Volumet dÞde helt ut igjen og folk er avventende. Skal noen store inn her sÄ spretter kursen over 80. FÄr se neste ukene hvordan dette utvikler seg. Slutt Ä glo pÄ kursen 24/7 er vel beste rÄdet.
Ikke helt riktig.
Photocure fÄr royalties fra fÞrste podukt som selges. Uavhengig om Asieris gÄr i pluss eller ikke.
Komplett meningslÞst Ä se pÄ hva kursen er nÄ et par timer etter godkjenning, og det klovneshowet som skjer pÄ bÞrs idag pga krigen.