434 dager som snitt i 2024. EMA jobber aktivt for Ä fÄ ned behandlingstiden.
Statistikken ligger pÄ side 58
PÄ side 13 kan man se at halvÄrsrapporten fra 2025 viser total snitt tid har gÄtt ned til 323 dager, fÄr hÄpe trenden har fortsatt nÄ i 2026
Det er noen momenter, vi er jo vant med at kombinasjon med device gjÞr at ting tar litt ekstra tid. Men hva med at legemiddelet allerede er godkjent i andre markeder, pleier det Ä hjelpe pÄ ?
Hej
Se pÄ 5.1 i linket 
Illustrativt side 7 
Se side 18 med forklaring â 210 dage + evt. 2 clockstop + 60 dage
Dansken
PÄ den engelske versjonen sÄ stÄr det 210 kalenderdager.

Folk for gÄ Ä hÄpe sÄ mye de vil.
All info som er postet til nÄ antyder 2027 mer en 2026.
à spÞrre Dan om guiding vil ogsÄ vÊre av null verdi. Det vil bli henvist til Asieris som kjÞrer prosessen og thats it.
Og hvis det kommer noe fra Dan sÄ kjÞrer de safe, og nevner mest sannsynlig 2027.
Vi fÄr se i morgen da, om det blir 50-200% kursÞkning 
Da er Asieris faktisk opp over 50% fra onsdag.
Det ser ikke ut til Ă„ vĂŠre noen kurstaksgrense i dag, bortsett fra 20% grensen.
Var det 50-200% vi skulle opp i dag?
5,24% opp idag er ekstremt sterkt tatt i betraktning olje. Bikket 60mill stk omsatt ogsÄ.
57,4% oppgang pÄ Asieris - hvor er Photocure?
11,08 - 17,46 er 6,38/11,08*100% =57,4% oppgang fom 4. mars.

ForelĂžpig ligger det an til hele 10Ăžre oppgang fra start

To the moon! 
Det eneste kursutviklingen i Asieris egentlig forteller oss, er hvor stor forskjell det er mellom Kinesiske og Norske investorer nÄr det gjelder hvordan man vurderer og forholder seg til potensial og risiko.
Den dagen inntektene fra Cevira begynner Ă„ materialisere seg, blir det langt mer aktuelt med direkte sammenligninger mellom selskapene.
Enten tar investorene til Aseris eller PHO feil - som tidligere nevnt, det at Aseris (etter ny 4 % stigning) har steget med godt over 50 % etter godkjenningen (og Ăžkt mCAP med nesten 6 mrd (3 ganger PHO)), mens PHO har steget med 7-8 % (og Ăžkt mCAP med ca 130 mill) viser at en har helt forskjellig syn pĂ„ potensialet til Cevira. Det hjelper heller ikke at det kommer en analyse dagen etter godkjenningen som gir uttrykk for at Cevira vil bli en flopp - og at PHO knapt vil fĂ„ noe mer enn milepĂŠlen pĂ„ 110 millâŠ
Jeg har en forstĂ„else for at DS velger Ă„ vise til Aseris nĂ„r det gjelder informasjon om Cevira - samtidig er min oppfatning at DS mĂ„ stĂ„ fritt til Ă„ snakke om potensialet i avtalen som PHO har inngĂ„tt med Aseris, og tenk hvilken effekt det ville hatt om han kunne gjengitt det Aseris tidligere har guidet - og sagt at dersom guidingen til Aseris innfris ift. hva en forventer Ă„ selge i lĂžpet av de fĂžrste Ă„rene, vil det gi mellom 500-800 mill til PHO i royalty pr Ă„râŠFor med dagens kurs i PHO, virker det som at investorene ikke vet hvilket potensiale som ligger i avtalen med Aseris - eller tror, som analytikeren til ABG, at Cevira blir et stort blaff. Dette i sterk motsetning til investorene til Aseris - og som jeg ogsĂ„ har nevnt tidligere, hvis kursen til PHO fortsetter Ă„ stĂ„ pĂ„ stedet hvil - mens Aseris (og deres investorer) har stĂ„ltro pĂ„ Cevira er det etter mitt syn ingen tvil om at PHO vil bli kjĂžpt opp (av Aseris).
Hej Norge
En analyse fra en Dansker med almindeligt gangsyn 
FĂžrste gang jeg Ser Photocure fra Lars â ved han ser pĂ„ EuroInvestor hvor jeg har en Photocure trĂ„d. 
En Teknisk analyse Freak 
Dansken
Inneholder dessverre en feil omtrent i fĂžrste setning:
âDen 27. februar meddelte Det EuropĂŠiske LĂŠgemiddelagentur, at Photocures partner Asieris Pharmaceuticals har fĂ„et markedsfĂžringstilladelse til Cevira til behandling af forstadier til livmoderhalskrĂŠft.â
SÞknaden er akseptert, dvs klar for behandling, ikke godkjent. MarkedsfÞringstillatelse fÄr man ved GODKJENT sÞknad.
Ha ha â det havde jeg ikke set, jeg er pĂ„ farten đ
Bare sig til hvis i mener det er unyttigt og jeg sletter indlĂŠg đ«Ł
Dansken
Tenker det er litt stille fĂžr stormen. Hvis det ikke var for en veldig negativ bĂžrsdag (bortsett fra olja) sĂ„ tipper jeg PHO hadde avansert en del i dag. Det er interessant om PHO tiltrekker seg mer Kina-interesse nĂ„ nĂ„r Asieris fĂ„r sin fortjente reprising og PHO lagâer.
4% i pluss pÄ hÞyt volum (Edit: Gikk til 5,24%+ ved stenging)