Hørte rykter om at Kaptein Sorte-Bill snart har funnet skatten, og skal kjøpe PHO aksjer for alle gullmyntene.
Jeg kommer til å gjenta det her til samtlige utbyttefanatikere får høl i hodet:
Så lenge Dahl og Schneider mener selskapet er betydelig underpriset skal tilbakekjøp prioriteres over utbytte.
Om Photocure vedtar utbytte før de vedtar et tilbakekjøpsprogram kommer jeg til å selge alle aksjene mine.
Vi forsøker alle, etter beste evne, å plukke ut de mest logiske vinnerkandidater i aksjemarkedet. Vi forventet begeistring og kursstigning ved en godkjenning av Cevira. I stedet må vi nå forholde oss til dette:
Samtidig ser vi at et selskap som Circio Holding har tidoblet seg på noen få måneder. På hvilket grunnlag??
Flere faktorer, men dette er er av dem:

Oslo taxi kunne nok fått greit gjennomslag på generalforsamling der.
Tilbud og etterspørsel. Cause and effect
Dette kunne nok vært mer riktig om haussingen kun var regissert fra Hegnar forumet.
Men det er da flere av dette forumets mer anerkjente medlemmer som satset på Circio og som tydeligvis ikke har hatt tro på Photocure. Ref. tråden om Cercio.
Vel, jeg prøver vel egentlig nå kun å forstå hvorfor jeg selv har tatt så feil… 
Hei 
Det ser ut som du har snublet over en LLM som er optimalisert for brukertilfredshet
, ikke sannhet 
Kort oppsummert:
- AI er farlig
- Ikke gjør som AI sier
- Særlig ikke når AI sier akkurat det du håpet på

Dette er ikke analyse 
Dette er statistisk autokomplettering med høy selvtillit 
YTD = -8.12%
Å det ETTER den revolusjonerende godkjenning av Cevira.
Go figure.
Grunder nevnte vel i Podcast at de la satsingen på is grunnet vaksineprogrammet.
Meenwhile in China
Kina har i 2025 tatt store skritt for å utvide tilgangen til HPV-vaksiner
, inkludert godkjenning av en første innenlandskprodusert 9-valent vaksine og inkludering i et nasjonalt immuniseringsprogram.
Når det først sparker etter fundamentale endringen i selskapet, atlas situasjonen og den vanvittige positive news flowen i et selskap som er verdt 60 mill nok…
PHO derimot er et gammalt ganske dyrt tankskip
Så du mener spesialistene hos Aseries har bommet totalt, eller er inkompetente?
Hvem tror du har de beste forutsetningene til å vurdere Cevira sine muligheter?
Pass på så du ikke ramler ned av hesten din.
Jeg spurte egentlig ikke noe om PHO i det hele tatt. Utgangspunktet var spørsmål om pris og salgsprognoser av cevira fra asieris.
Hvis det blir moderat salg (Georg analyse) så blir det ikke så store inntekter
Ihvertfall ikke nok til at aksjen skal gå masse
Et lite tips som kan spare deg for å skrive lange innlegg:
Hvorfor ikke bare skrive “jeg er nå inne” og “jeg er nå ute”, om du ønsker å fortelle oss dine vekslende posisjoner?
De vil jo gi oss lesere samme nytte…
Bingo123.
Georg har sin mening omkring Cevira og den er langt fra “hurramegrundt”, og det er helt korrekt at mange her ikke er enige med ham.
Men at du (og Freddys) mere eller mindre lægger hans analyse ud som en endegyldig sandhed ALLEREDE her, hvor der ikke en gang er gået en måned, og hvor der er oplyst omkring at der kan gå op til 4 mdr. før en reel opstart (og sådan kan blive lidt forsinket) - vil jeg ikke sige mig enig i.
Lad os tales ved sidst på året, her vil der uden tvivl være en langt større klarhed over om hans analyse holder vand - og om Asieris og deres ret så store samarbejdspartner i Kina Sinopharm har mere ret, end den tidligere læge her fra Norge. 
Jeg er IKKE i tvivl retningen, men bevidst om, at det ikke sker fra den ene dag til den anden, og sidst på året så er jeg sikker på, vi har en god rettesnor på, hvad vej det går med salget.
Legger den ikke ut som sannhet, men har mer tro på den enn kjekkasene her inne som latterliggjør gjør den bare fordi den ikke passer inn i ekkokammeret
Hvorfor eier du da Pho aksjer? 
Et av markedets store mysterier er de som hyller George og likevel blir sittende i aksjen.
Skjer med dette formuet? Så vi skriver om Crna nå? Faen så svakt, blitt som Hegnar. Får holde seg til XI. Lykke til 
Enig
Circio prat kan vi ta i circio tråden.
Eller, ikke enig at vi er blitt som hegnar da. Hosj