Merkelig heading pÄ posten hans med tanke pÄ innholdet.
EDIT: Countdown to approval. Velkommen etter kan en heller si.
Kinesisk forum
Veldig lovende
Gjennombruddsinnovasjon klar for nÊrt forestÄende markedspÄvirkning*
Innen kvinnehelse er APL-1702, en behandling i sin klasse som skal debutere i Kina, pÄ vei til Ä bli verdens fÞrste ikke-invasive behandling for hÞygradig plateepitelial intraepitelial lesjon (HSIL) i livmorhalsen, stÞttet av robust klinisk evidens og validert i en internasjonal fase III-studie. Etter at markedsfÞringssÞknaden ble godkjent av Kinas nasjonale medisinske produktadministrasjon (NMPA) i mai 2024, har selskapet gjort APL-1702 til en strategisk prioritet. Den regulatoriske gjennomgangen gÄr knirkefritt, og NMPA har startet en andre runde med teknisk evaluering.
Haltopen: ser ud som der er 5 discipliner 1702 skal igennem
2 af dem er sÄ ikke startet endnu
Hvad er op og ned pÄ disse 5 dicipliner ??
Forum fĂžlger jo kun de 3
Dansken
Hoho det nĂŠrmer seg nĂ„ âKNIRKEFRITTâ
Det er vel gjennom gĂ„tt i runde 1, og de 3 som er nĂ„ er hva som ble sendt inn mer info om. Compliance er nok der default om en av taskene er Ă„pen. Det er nok âpapirarbeidetâ
Jeg liker denne overskriften pÄ engelsk;
Breakthrough Innovation Poised for Imminent Market Impact
Imminent means something that is likely to happen very soon.
Asieris har skrudd opp sprÄkbruken om godkjenning av Cevira
HÄber du har ret
Men faldt over 1702 pĂ„ NMPA âs hjemmeside ( pĂ„ Kinesisk) svĂŠrt at finde rundt i â men pĂ„ et felt som jeg ikke kunne oversĂŠtte havde den KĂž nummer 534
Ser om jeg kan finde det senere i dag
Dk
Ja Pharmacy det. Se tallene mine som jeg poster med progress. 642 stod den i den 04.08
SĂ„ har du fratrekk for paused/suspended, samt de som ligger med dobbel og trippel oppfĂžring
Edit: Pharmacy har faktisk hoppa til 529 plass idag
Kiket pÄ kalender nÄ. Tiden gÄr jammen meg fort ja. Plutselig sÄ er det kun en mnd ca Ä vente igjen.
NĂ„r Asieris bruker slike sterke formuleringer som âimminentâ om nĂ„r de forventer markeds godkjenning av Cevira sĂ„ mĂ„ det vĂŠre innen noen uker.
Har de fÄtt nye signaler fra myndighetene?
Ja, en mnd igjen referer til hastighet pÄ kÞen som den har bevegd seg hittil siden 04.08
For alt vi vet sÄ kan det gÄ raskere pÄ slutten.
Som de tidligere har annonsert sÄ jobber de ilag med myndigheter samtidig som sÞknadsprosessen pÄgÄr. Siden de nÄ har endret ordlyd pÄ hvordan det ligger an sÄ kan man vel tolke det ganske sÄ trygt til at de har fÄtt signaler ja.
NÄ er det vel ikke snakk om , men nÄr!
Med slike formuleringer som bakteppe
Skrev dette for 15 dager siden. Rundt 40 er ingen umulighet, men om det er mest sannsynlig vet da fÄglarna.
Du glemmer Ă„ utelukke de som ligger som dobbel og trippel i det regnestykket
LĂžrdag:
Clinical 2,773% pr dag - GjenstÄende 36 arbeidsdager - 23 Sept
Pharma 2,05% pr dag - GjenstÄende 48 arbeidsdager - 9 Okt
Compliance 3,366% pr dag - GjenstÄende 30 arbeidsdager - 15 Sept
Allikevel sÄ selges den nÄ sakte men sikkert ned mot 50 nivÄet
NĂ„ overtolker dere her etter min mening. Review-prosessen pĂ„gĂ„r og tar den tiden den tar. De kan ikke ha fĂ„tt âsignalerâ fĂžr review i det hele tatt har funnet sted. Vi kan alle se fremgangen i kĂžen og bĂžr forholde oss til det.
Pust med magen.
Helt utrolig