Mener det er den fredag 29.
DK
Mener det er den fredag 29.
DK
Bliver spændende at følge – nummer 6 og 7 som er samme produkt har alle lamper tændt – der manglede en lampe på den ene i fredags.
Så de næste dage kender vi nok rækkefølgen, om det er datoen, lamper eller ??? – der gælder for godkendelse.
DK
Ja, PHO henger etter som vanlig. Vi får heller glede oss over at vi enn så lenge holder oss på samme nivå som før kvartalspresentasjonen, ikke ofte det skjer
Blåmann (alias krein) sakset fra HO
I dag kl 17:35
1
kreinh
10.12.2024 kl 15:14
1024
Sakset fra TI. Innlegg fra Texas:
Selv om mesteparten av fokuset her inne er på Kina/Asieris, så må vi ikke glemme potensiell nedklassifisering i US også. Flex markedet er mye større enn rigid, og forstår på selskapet at det ikke vil kreves ytterligere ansatte enn nåværende for å dra nytte av dette. I tillegg kommer salgsstyrken til utstyrsprodusentene (Olympus, Stryker, UroViu, Richard Wolf, Pacific Edge etc har alle kommentert på citizens petition).
Ser at petition nå er “Closed for comments” (dette er nytt, og vil tro avgjørelse ikke er altfor langt unna).
https://www.regulations.gov/docket/FDA-2022-P-2644
TTT
Det du kommer med her er fra December 2024.
Vi venter på at FDA skal udstede en Proposed Order.
Når det er sket, så er der en ny offentlig kommentarperiode 60 - 90 dage, og derefter kan FDA udstede en Final Order.
Så engang i 2026.
Noen som vet om det er delay på denne listen i forhold til når de forsvinner fra den andre listen med lyspærene? Og er det noen som tilfeldigvis har følgt med på dagens godkjennelse? Tenker vi kan følge med på når CXHS2400054 forsvinner fra den andre listen og samtidig sjekke om den kommer inn her.
https://www.cde.org.cn/main/xxgk/listpage/9f9c74c73e0f8f56a8bfbc646055026d
Cevira er nummer JXHS2400035
Måske tænker du på noget andet ??
Dansken
Han tenker på den som ligger på plass nummer 5 i køen på Clinical.
Det blir ikke helt korrekt å sammenligne med siden den kun har Clinical og Compliance den må gjennom. Man burde heller finne en i køen foran Cevira som har samme 3 køer den ligger i skal man sammenligne hastighet.
Ja, det jeg tenkte på var bare om det var sammenfallende dato de forsvant på “Additonal Information misson Publicity” og dukket opp på “Publicity of Direct Administrative Approval”.
For min egen del vil jeg nok ikke slappe av før den dukker opp på listen over approvals. Tenker det er interessant å følge den over, før JXHS2400035 nærmer seg godkjennelse og ingen lysende lamper.
Når jeg tenker meg om blir vel gjerne markedet informert med det samme, så er nok bare en teoretisk mulighet for dette scenarioet.
Tro man i beste fall kjøper seg en time eller to med “inside info” ja før det blir børsmeldt. OM man treffer på tidspunktet man ser listen published ja.
Prøvde sette opp en scheduled process i ChatGPT for innhenting av data fra listene, men det er ikke overraskende blitt blokket, så lasten feiler.
Ser den som ligger på 4. plass CXHS2400038 på clinical har nå falt ut av listen på compliance, låg sist på 50 plassen, så det går unna.
Den kan da fort dukke opp på Approval listen?
Det siger nedover ja. To dagers progress:
Clinical - uendret
Pharma - 9 ned
Compliance - 5 ned
Lenge siden vi har hatt så lav omsetning . satser på at interessen tar seg opp , nå som vi nærmer oss en Cevira avklaring!
Skal bli interessant å se halvårsrapporten fra Asieris. Kommer ikke den i morgen eller på fredag?
Kommer i morgen etter stenging Kina ja.
50 dagers snitt er på sitt høyeste på et år, det er pent
Nærmer seg 60. Så får vi bare håpe ikke kursen ramler under igjen.
https://guba.eastmoney.com/news,688176,1590640239.html
Hva skjer her da?? Funker ikke translate inne på siden der
Skjønner ikke hvilken countdown han snakker om.