Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

For dere som følger listene med argusøyne.
Et det noen eksempler på de som har forsvunnet ut av disse listene nå nylig har dukket opp på en godkjent liste eller?

Hadde vært fint om aribjo kunne se om den er kommet på godkjennings listen CXHS240054. Har du oversikt over disse listene for godkjenning?

Når jeg ser igjen i dag, altså 3-4 September har JP Morgan solgt enda 300.000 aksjer. Kan ikke se hvem blant topp 50 aksjonærene som har kjøpt. Noen som kan forklare hvor tilsammen 545.500 aksjer har blitt av? :thinking:

Jeg vet ikke hvor den godkjenningslisten ligger. Kanskje @Haltopen har link?

Den er her:

https://www.nmpa.gov.cn/newzwgk/fdzdgknr/index.html?3jfdxVGGVXFo=1757061277166#

De opdaterer den hver kveld mellom 19.30 & 20.

2 Likes

Magefølelsen tilsier at vi enten får en ny spike opp mot 65-68 igjen så traderene kan fortsette å tjene penger, eller den ramler ned til 55. Tviler på at vi kommer til å ligge og vake på 61.

3 Likes

Den var blokket på jobb pc tydeligvis gitt… Rart med tanke på amerikanske militæret er kunde hos oss :joy:

Hvis det var en enkelt kjøper som hadde tatt imot aksjene ville det resultert i ellevte plass blant topp 20. :sweat_smile:

Det vil da være underlig om den skal falle til 55 med så kort tid igjen til avgjørelse?

Jeg bare gnukker linjer, de bryr seg ikke så mye om sånt.

1 Like

Denne kontoen rykket opp til 10. på listen med dette kjøpet.

1 Like

Nok en ekstraordinær general forsamling til Asieris !!

Nok ikke den store betydning for 1702 :slight_smile:

DK

Så lad os tage 65-68 løsningen :wink:

Spørs om ikke det er mer realistisk ja, spes når man ser hastighet på køen siste uken. Ser det har forsvunnet enda mere nå siden i morges når jeg sjekket sist

(Pharmacy har flytta seg dobbelt så mange steg etter dagens tall VS hva den gjorde forige uke. Compliance samme antall steg ned som forige, Clinical hoppa som kjent kraftig ned til 9 plass)

Skal regne ut i morgen så man får ting gjort på samme dag som de øvrige ukene

5 Likes

Kanskje årsaken til at det nå går raskere er at flere nøkkelpersoner i prosessen hadde ferie i august?

Ja det kan være

Hvordan kan det være at det er mulig å kjøpe nesten 500 000 aksjer uten å bevege kursen. Handelen vises heller ikke på OSB sine lister men vises 3 dager senere på VPS lister. Men det er mulig å flytte kursen med 0,4 NOk med å selge 1 og 7 aksjer. Må innrømme at jeg liker ikke det jeg ser.

99 % sikkert bare en flytting av depot. Ett eller annet fond som eier aksjene og flytter de rundt for å stille de som sikkerhet og/eller ha billigere pris på depot tjenester.

3 Likes

For øvrig tror Holom at Photocure vil levere på guidingen for i år – som i fjor. Han ser også gode muligheter for et partnerskap med et kunstig intelligens-selskap, og at selskapet skal gjøre et oppkjøp og/eller lisensiering av et urologiprodukt.

6 Likes

Så disse akkurat hentet penger, litt spennende selskap kanskje:
https://optheras.com/