Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

Og så lager man bare et nytt chart når det kommer nyheter, lett å forholde seg til.

1 Like

Faktorenes orden sies å være sånn noenlunde likegyldige.
Fundamentale nyheter —> nytt chart
Nytt chart —> fundamentale nyheter

1 Like

Kan sikkert lese meg opp på dette i tråden, men er så mange poster… Hva skjer når clinical er i mål. Må de to andre også i mål på køene? Prioriteres de evt. raskere da?

Ja på første spørsmål, ingen aning på andre. Fin fin progress på de to andre og forøvrig, så svaret kommer innen noen uker uansett

2 Likes

Dette går helt fint

5 Likes

Vældig interresant så hurtigt det går

1. sep var CXHS240055 et dobbelt produkt (makkeren CXHS2400054)
    Ugen før var CXHS240054 godkendt men manglede 55.

Uden at starte en diskussion er det usandt at sige fordi der er et dobbelt produkt gælder det som 1.
Fakta er at de ikke bliver godkendt sammen – det er mit skriv over bevis for.
Så fakta er at JXHS2400035 (Cevira ligger nummer 3)

Det der er yderst interresant er at CYHS2401742 lagde på en 8. plads mens JHXS00035 lagde på en 9.plads

Det der er sket er at Cevira JXHS2400035nu ligger på en “6.” plads hvor CYHS2401742 ligger nu på 7. pladsen !!!

DET VIL SIGE at Cevira JXHS2400035 er hoppet over en plads fra den 2. sep — det er da vældig interessant, om der er tale om en slags Prioritering fra NMPAs side !!

Kom gerne med inspill --Alt kan ske hurtigt ser det ud til !!!

Dansken

4 Likes

Seff så er man bundet opp i andre ting når man kan plukke aksjer på salg her. Slår ikke feil slikt

I tillegg er vi gode på tålmodighet :blush:

Det er vel rimelig å anta at en godkjenning i China for Cevira vil ikke bare utløse de 110 mill i milestone payment men også sette fortgang i prosessen med godkjenning i EU og partner i US for å kjøre phase III. Denne partneren i US blir sannsynlig partner i rest of the world? Nyheter kan komme før vi aner og investorer sitter bare å ser på. Jeg trenger mye av den tålmodighets kremen.

5 Likes

Hvis r/r er så god burde du vel bytte posisjon?

Selger ikke på røde dager, så er som nevnt bundet opp, men fikk kjøpt littegrann alikavel idag.

Og ja er klar over det er delte meninger om å selge på rødt for å sikre bedre gevinst på annet med bedre r/r, men taktikken min på ikke selge på rødt har fungert ekstremt bra hittil, så ser ingen grunn til å endre det.

Skjønner. Usikker på om “sikre gevinst” er riktig omtale av situasjone/presist, da det aldri er noen garanti for gevinst uansett subjektiv r/r vurdering

Ja. Bedre å si “forsøk på å sikre en bedre event gevinst”.

Stressfaktor er lavere syns jeg med å heller snitte ned på røde dager i det man sitter i enn å ta et lite tap og riske det i noe annet man kanskje har litt mer troa på der og da.

investtech
Ute med en analyse på PHO på lang sikt;
Aksjen ga kjøpssignal fra en rektangel formasjon ved brudd opp gjennom motstand ved 60.17. Videre oppgang til 78.06 eller mer er signalisert. Motstand 64.
Den er kommet inn på top 20 listen til Investtech.

Får ikke kopiert hele analysen.

5 Likes

Kan umulig være lenge igjen før godkjenningen kommer nå, kan vi håpe at den er på plass i løpet av september? Eg kjøper litt mer i dag hvertfall.

Jeg venter på at Cevira skal falle ut av den ventelisten på Clinical, og få det lyset slukket, kan skje fort med 6. plass i køen og de 3 første puset og 4 og 5 plass den samme. Sist jeg fulgte med på de som lå på 4 og 5 plass gikk den på 5 plass ut først. Gikk også fort etter det med å klarere Pharmacy og compliance. Går vel gjerne september før ute av listen.
Er nå nede på plass 83 på compliance listen så her går det unna, har sett at de kan falle ut av listen på plass 70 så det er ikke alltid i rekkefølge.

Ser at Asieris stadig forandrer hvor fort det skal gå med godkjenning nå;

APL-1702, a breakthrough treatment product in the field of cervical precancer, has entered the sprint stage for the first time in China;

2 Likes

Vi går inn i svært spennende periode , dag for dag@!

hvor kommer det fra? Er det en konkret ting som heter det i det regulatoriske, eller er det bare at de mener oppløpssiden?

Yahong Pharma released its 2025 semi-annual report: commercialization capabilities continue to improve, and breakthrough innovative products are ready to go

2025-08-28/Press Release

Shanghai, China, August 28, 2025 – The company’s 2025 semi-annual report released by Yahong Pharma shows that the company’s development momentum is strong: commercialization 2.0 has begun to show results, sales have continued to grow and achieved the first half of the year’s target; APL-1702, a breakthrough treatment product in the field of cervical precancer, has entered the sprint stage for the first time in China;

De bruker ready to go og sprint stage. Jeg vet bare om to sprint distanser, 100m og 200m og de tar bare noen sekunder. De har brukt; very soon, imminent nå ready to go og sprint stage så det må bety at det kommer en avgjørelse. Etter alt dette språk bruken og å følge med på kø listen så er min best guess i løpet av september.

3 Likes

Merkelig at vi må så ekstremt nærme godkjenning før FOMO’en skal begynne å vise seg. Den har gått fort før, og vil gå fort igjen.

2 Likes