Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 4

https://www.bloomberg.com/news/newsletters/2025-09-24/china-will-now-vaccinate-girls-against-hpv-with-cheaper-shots?taid=68d3c22f7de7d80001c65000&utm_campaign=trueanthem&utm_content=business&utm_medium=social&utm_source=twitter&embedded-checkout=true

4 Likes

“China’s NHC launched a cervical cancer elimination action plan for the 2022-2030 period”

2 Likes

Noen med tilgang som kan se om det stÄr noe spennende her?

SÄ hva er status nÄ totalt?

Er det en som er slukket/ferdig?

Her er hvordan det ligger an idag og start 4 August nÄr man trekker fra de som er suspended:

04.08:
Clinical - 15
Pharmacy - 377
Compliance - 169

24.09:
Clinical - 1
Pharmacy - 157
Compliance - 32

Lurer pÄ hva som skjer med den pharmacy nÄr de to andre er ferdig. Om den da vil hoppe frem i kÞen eller ikke. Jeg ser pÄ andre items at det skjer.

6 Likes

Ser ut som vi har fÄtt en ny trend, hvor aksjen faller gjevt og trutt! Blir spennende Ä se om vi faller gjennom stÞtte.

Trend? Dette er normen anno Ăžrkenvandring 2022

Hvilken stĂžtte?

Det skal vÊre god stÞtte i omrÄdet 55 til 56 kr

Det tviler jeg sterkt pÄ. Har jo vist seg gang etter gang at sÄkalt motstand og stÞtte som TA fantastene babler om betyr nada for kursbevegelsene til en aksje som PHO.

IMG_9975

Du veit hva vi venter pÄ.

Ingen garantier pÄ at svaret blir positivt, men liten tvil om at avgjÞrelsen snart kommer.

2 Likes

Satser pĂ„ det, denne gangen ogsĂ„! Har forĂžvrig kjĂžpt noen smĂ„ poster pĂ„ nedgangen ! Har fortsatt stor tro😊

MÄ bare nevne igjen jeg at jeg syns det er rart panikken sprer seg mer og mer jo nÊrmere vi kommer resultatet. Folk har no vÊrt super gira nÄ siden sÞknad ble sendt inn, og nÄ nÄr Warholm skal til Ä hoppe over siste hekken sÄ synker stemningen.

Briarwood med sine 20+% og inside informasjon har ikke solgt en eneste aksje. Jeg setter min lit til de ikke er 100% idiot og kjÞper heller litt smÄposter her og der fremover pÄ nivÄene man fÄr den til nÄ.

2 Likes

Imo, ville det vĂŠrt spenstig om vi fikk servert en Q av PHO ( med da tilsvarende lovende resultater :sweat_smile: som Q2) fĂžr Cevira avgĂžrelsen kom.

Det ville vÊrt en bekreftelse pÄ at PHO har fÄtt gang pÄ sin egen buiz, sÄ kan Asieris do there thing, som en ren bonus i tiden fremover :crossed_fingers:t3:

3 Likes

Et godt q3 mĂ„ i min verden lige sĂ„ gerne komme efter en godkendelse fra Kina đŸ« 

Enig.
FÞrst Q3 med fortsettelse av forbedring fra Q2, sÄ Cevira godkjenning, og fÄr Ä toppe det hele mld om partner i USA. Hiv pÄ et lite krydder fÞr jul om scop godkjenning i Kina.

2 Likes

Vi fÄr se.

Kun en mÄned igjen (ish) til Q3 #29 okt

3 Likes

Vil tro en avklaring i Kina kommer i god tid fĂžr Q presentasjon !

Ingen panikk her, bare irriterende at kursen faller tross et godt bĂžrsklima!

Hehe det var ikke myntet direkte til deg altsÄ, bare generelt sÄ er stemningen litt vel panikkpreget.

At kursen siger ned nÄ sÄ nÊrt er jo litt spesielt, men la gÄ, man fÄr benytte det til pÄfyll om man vil/har midler.

2 Likes