Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 4

For ordens skyld jeg trader ikke PHO jeg trader andre likvide aksjer som FRO. Jeg setter bare ord på det alle kan se hva som skjer. I dag ser jeg noe uventet det var pensjonskassene til KLP og Gjensidige som solgte på fredag mens SEB kontoene kjøpte og Bank of NY kjøpte, vel den ene Bank of NY solgte som vanlig. Jeg tar det som et tegn på at nå har de store gutt fått nok av denne Down tradingen og stepper inn da de ser verdier.

Det var jo ikke en anmodning fra Asieris om å få med en “tilleggsstudie”. Det var derimot en anmodning fra myndighetene om tilleggsopplysninger. Dermed synes jeg teorien til peaf er noe tvilsom.

Dette her er 100% spekulasjon. Vi vet ingenting om hva tilleggsopplysningene dreier seg om.

Først var det bare “oppdatering av noen prosedyrer” eller hva Merlin? Men nå er det dette? :roll_eyes:

Selvfølgelig. Vi skal bare ta deg på ordet, samtidig som du ber andre forumdeltakere om å kjøpe aksjen opp eller få inn andre investorer til å gjøre det samme. Forstår du virkelig ikke hvor suspekt dette høres ut? Hvor uredelig? Potensielt ulovlig? Eller, hvis du mener dette seriøst, idiotisk?

Wow, nå ser jeg lyset. Nå forstår man virkelig hva som foregår /s.

2 Likes

Snakker ikke Peaf om Fase3 studie der, og ikke selveste søknaded om markedsgodkjenning?
Kanskje jeg missforstår, ikke alltid lett å lese hva han skriver.

Enig at det som regel er vanskelig å få sammenheng i peaf sine innlegg. Men i dette tilfelle tror jeg han skriver om søknadsprosessen.

1 Like

Wow, nå ser jeg lyset. Nå forstår man virkelig hva som foregår /s.

Jeg bare konstaterer at du bruker hersketeknikker som latterliggjøring for å få meg til å fremstå som dum eller ubetydelig. Jeg skal ikke innlate meg med mer diskusjon med deg.

Jeg forstår det er lettere å gå i forsvarsposisjon enn å ta reflektere over egne utsagn. Men vi kan med fordel la dette ligge.

Det er selvfølgelig ikke dokumentert hvilke tilleggsopplysninger det dreier seg om.

Men vi vet at Asieris har sett på et tilleggsstudie, de ville gi alle som ikke ble friskmeldt av dose 1 en dose 2 etter 6 mnd for å se effekten.

Vi vet at bivirkningsprofilen er god, og at det neppe er noe problem å gi Cevira flere ganger.

Etter min vurdering er det i utgangspunktet neppe nødvendig å ta med at Cevira skal kunne benyttes flere ganger i søknaden. Men er det nevnt og nødvendig, kan det ha gitt grunnlag for tilleggsspørsmål.

Interessant er det i alle fall.

I går tirsdag

[quote=“Sorene, post:1246, topic:42599”]
Og de 2 andre !!!
81 JXHS2400035
221 JXHS2400035

I dag Onsdag
72 JXHS2400035
216 JXHS2400035

Dansken

4 Likes

Heftig bevegelse i køen siden Lørdag ja.

1 Like

Skal sige at jeg er lidt usikker på Pharmacy (216) – om det er den rigtige Kategori jeg søger på da jeg ikke kan oversætte de forskellige kategorier – Kanske du Aribjo eller Haltopen verificerer mine kategorier.

DK

Dagens kø er nå uten noe som helst fratrekk for paused/suspended items:

Clinical - 4
Pharmacy - 422
Compliance - 72

Hvad er det så en kategori at Nummer 216 dækker over ???

DK

Den vil du få om du bruker “comprehensive” og ikke “major” tabben.

Halløjsa – ser ud som Compliance “as we Speak” er nu nummer 63 JXHS2400035 i køen
og 29 på pause !
Bekræft venligst !!

DK

1 Like

Haha du har jammen meg rett. Her går det virkelig unna!!

Det går så fort plutselig her at jeg handlet mer.

1 Like

Ok – Har nok søgt på begge en gang i mellem !!! Går ud fra at “Major” er Tappen til Højre af de 2 “Runde” muligheder ??

Tak for hjælpen — mit Kinesiske rækker her :joy:

Går stadigt trægt (langsom) med Pharmacy !!

DK

Omvendt. Major er den til høyre. Pharmacy har latterlig mange foran seg i køen som er suspended, så progress der er ca 60% fra start 4 Aug.

Rettes selv inden du skrev :joy:

1 Like

Hvad er det så en kategori at Nummer 216 dækker over ???

Den er forbundet med synthesis;
Key points regarding synthesis in the approval process include;

-Detailed description of the synthesis routes and chemical processes used to produce the drug substance

-data on drug purity, physical and chemical properties and stability

-quality control procedures to ensure batch-to-batch consistensy.

Fra AI.

Ja det går unna.

Der er det 161 som har fått Time Out.
Ser denne godkjenningen ligger under Chemical og Clinical Department