Det kommer jo an pÄ hva som stÄr i avtalen. SÄ lenge vi ikke har tilgang til avtaleteksten blir alt bare spekulasjoner.
Utfra bĂžrsmeldingen i 2019 om avtalen, virker avtalen binĂŠr mht godkjenning av hsil
Pisse irriterende men det er hvad det er det vil nok ikke ha den store betydning pÄ prissÊtningen af photocure nÄr fÞrst der begynder og tegne sig et billede af hvor udbredt cervia behandlingen bliver over Þst pÄ.
SÄ midlertidig stÞj men det havde vi egentlig ik brug for pÄ det her tidspunkt jÊvnfÞr mine knoglers fornemmelse af vi sku over 80 denne uge
sÄ mÄ det vÊre gigten jeg ku mÊrke.
Ingen sÄ den komme, gitt. Litt surt, for momentumet var godt nÄ!
Liker ikke at det er uenighet med vÄr viktigste fremtidige samarbeidspartner. Men dette lÞses forhÄpentligvis kjapt etter dialog.
BÞrsmeldingen til PHO er nÄ posted on the China forum og en har kommentert den slik;
It doesnât matter if you buy, commercial disputes, the reason for not paying seems a bit like the management team, especially the chairman, the character is not very reliable
Ser ut for at de ikke liker âthe chairmanâ
Tidlig pre-kurs er 8 kroner ned. Det er vel i overkant mye ned vel?
Ryggmargsrefleksen tilsier jo at det er et kjĂžpssignal, men sĂ„nn som denne aksjen overreagerer vet man vel aldriâŠ
Vi mÄ se pÄ dette som en kjÞps mulighet, kontrakts uenighet i business er dagligdags i nÊringslivet.
Frister Ă„ legge inn en âblokkâ i auksjonen pĂ„ hĂžyere kurs, for Ă„ se hvordan den reagerer, men har ikke sĂŠrlig erfaring med det. Noen som vet/har erfaring? Vil det bare vĂŠre mot sin hensikt Ă„ trigge robotene enda mer?

edit: ser den steg ganske greit nÄ pÄ auksjonen
Som nevnt. Dette er standard asiatisk oppfÞrsel. De prÞver seg. Photocure stÄr pÄ sitt, sÄ vil kinamann be om lengre betalingsbetingelser. Helt etter boka. SÄnn er de bare.
Det er vel mye bedre for oss om det er Photocure som har sovet i timen her. Da kan man ta bort spÞkelse som slÄr tvil om Asieris
Umulig Ä spÄ. I melding er det jo ogsÄ positivt ved at solid bidrag rett pÄ bunnlinje er pÄ plass. Med nesten 70 millioner rett pÄ bunnlinjen som er kommet inn allerede i ett kvartal og at de prater sammen om videre lÞsning kan det like gjerne bli oppgang som nedgang i dag. Umulig Ä spÄ. Det har vÊrt god etterspÞrsel etter PHO aksjer siste tid. De som da Þker benytter kanskje dagen i dag uten kanskje Ä mÄtte flytte kursen sÄ mye? Kommersialiseringsfasen er startet. Det er ikke
Lite positivt.
I flere bransjer er jo denne typen disputes hele forretningsmodellen 
Man selger inn anbudet pÄ break even, og gjÞr millionene i rettssalen etterpÄ, by design. 
Skriver det samme som jeg sa i gÄr:
Disse 40 millioner er en del penger, men om man ser pÄ den totale mengden Photocure nÄ har mottatt over de siste Ärene, inklusive de 60 millioner nevnt i gÄr sÄ bÞr det ikke overdrives, og hvis man legger til det som man ikke har noen grunn til Ä tro ikke kommer til Ä komme de neste Är frem i tid, sÄ er dette en fartsdump og irritasjonsmoment, ikke noen krise.
Deler av belĂžp tilbakeholdes mens man blir enige hele tiden, jeg holdt tilbake nesten 250.000 forrige gang jeg kjĂžpte et hus. Betydde ikke at jeg ikke hadde noen intensjon om Ă„ betale til slutt.
Edit:
JUBEL VIL DU FFS SLUTTE Ă
SETTE RAKETTER PĂ
ALT
Her er vel ogsÄ PHO sin posisjon mye sterkere enn i mange andre tilfeller ved at de faktisk produserer produktet som Asieris skal selge/bruke i Kina. LÄser den konflikten seg helt blir det jo ikke noe Ä selge der. 
âPhotocurseâ neida.
Men nÄr ledelsen velger Ä gÄ ut med melding pÄ denne mÄten, sÄ tolker jeg det som ganske slam dunk at dette stÄr svart pÄ hvitt i kontrakten og at advokater er konsultert i forkant. Hadde vÊrt tidenes skivebom Ä gÄ denne veien hvis det faktisk er rom for tolkning her.
Det er kun en finte fra Ăst, etter min spekulering muligens for Ă„ sjekke hvor mye de kan komme unna med. Tydeligvis ikke en ukjent strategi i Kina for noen her pĂ„ forumet, og at det da gjelder Ă„ sette hardt mot hardt. Noe ledelsen har gjort med denne meldingen. Jeg tviler nada pĂ„ at resten kommer snarlig.
Milestone er mÞtt, vi har fÄtt 70m pÄ konto, Asieris er god for resten av pengene og har masse mer pÄ bok for fremtidige utbetalinger, samtidig ruller de ut Cevira og Hexvix med tilsynelatende imponerende fart sÄ det kommer enda mer etterhvert ogsÄ. Det er medvind i seila, ikke overtolk dette som en kraftig storm.
Det kan komme en ny bĂžrsmelding fĂžr Q1 at de er blitt enige.
Veldig bra Ä fÄ dette ut nÄ sÄ det ikke kommer som en overraskelse pÄ Q1
Eneste âstormenâ her er den enkelte prĂžver Ă„ lage for Ă„ ta seg en trade pĂ„ Ă„pning.
Edit: Poenget mitt bevist med post under
Det er ikke noe nytt at selskapsspesifikke dÄrlige nyheter sender en aksje ned.