Om jeg skal ta utgangspunkt i erfaringen men fra forum her på berget, så tar jeg en forumpost fra Kina med en liten klype salt 
En link hadde kanskje vært greit. For før vi vet ord av det har vel en kineser funnet en post på ett norsk forum som sier at det er 400+ sykehus som bruker Cevira 

Godt eksempel på hva jeg forsøkte å få frem!
Vår gode medaksjonær Karsten Warholm har øket sin beholdning til 49800 aksjer. Sist jeg sjekket lå han på ca. 30000 så han har kjøpt seg opp en god del.
Håper han vinner gull både på løpebanen og i PHO 
Tipper det er dama hans som styrer porteføljen.
https://www.vg.no/sport/i/Bx6lGQ/friidrett-karsten-warholm-og-oda-djupvik-om-livet-utenfor-banen
" Hvordan ser dagen ut for den av dem som jakter avkastning i stedet for hundredeler?
Den begynner klokken seks om morgenen, når Djupvik står opp for å trene før jobb. Deretter leser hun seg opp på morgennyhetene, utviklingen i Asia og bevegelsene i andre markeder – alt før børsen åpner klokken 09.00.
– Det er sykt, sier Warholm og rister på hodet mens Djupvik forteller om sine rutiner.
Som 27-åring er Djupvik porteføljeforvalter i Fondsfinans Kapitalforvaltning. Hun begynte der i fjor, etter tidligere å ha arbeidet som aksjeanalytiker i Pareto Securities. Fra BI har hun en mastergrad i finans."
Største eier1., Briarwood fortsetter å øke. Med dette tempo eier de snart 21% av PHO.
Ja se og på Nordnet bank og SAXO Bank beholdningen går rett opp.
Det ser vel ut som om BW har økt med 88 000 aksjer på ei lita uke.
Posisjonering? Skal Photocure kjøpes opp, er det lurt å gjøre det før:
Nedklassifiseringen blir ett faktum
Cevira tallene blir altfor voldsomme
Flexiscope for fullt i markedet igjen
Triggere står i kø.
Kanskje vi kan håpe på at Photocure blir tatt inn i Finansavisen sin innsideportefølje i morgen 
Mindre kjøp av photocure sine styremedlemmer har tidligere ført til at de ble tatt inn, og nå står triggerne i kø det kommende halve året.
Utvilsomt en kandidat til å bli tatt inn i innsideporteføljen ja. Men kanskje de dropper det siden den den vitterlig har gått en del prosenter i forhold til det nivået innsidekjøpene ble gjort på.
Som forventet:
Da kommer det nye kjøpere til her kanskje 
Den første setningen der er jo ikke særlig oppløftende😀… Pleier denne innsiderporteføljen å gå bra?
Men ser ut til at det kom endel flere ja!
Hvor er sutrekorpset?
Solgte for øvrig en god slant på 57 av det jeg kjøpte på overraksjonen for 2 uker siden. Takker og bukker!
Håper ellers de negative nå benytter muligheten til å komme seg ut, så vi andre slipper å høre på den evigvarige gnålingen❤️
Riktig god helg🥂
For en uke siden:
Kan visst bikke 60 allerede neste uke. Og ikke umulig likevel med 70 om 3 uker 
Kjekt med nye kjøpere på vei inn i det vi står foran store triggere om kun kort tid 
Noe snacks fra FDA nå 
Har pho startet tilbakekjøps program i dag 
Tekinvestor.no sitt tilbakekjøpsprogram