Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure - Teknisk Analyse (PHO) (TA)

Ja, første test av den er i skrivende stund den 115 key support som jeg har på mitt chart, hvis den skulle finne på å ryke så er 100 neste.

Enhver opptrend får mye mer substans når den blir testet og bekreftet

Halvveis på spøk fra min side, men skal ikke utelukke at vi nå ser dette scenarioet materialisere seg

Motstanden rundt 132 virker sterk ettersom alt plukkes opp.
Blir sterkt overrasket om vi skal ned fra dette nivået.

Der jinxa du den :rofl:

Skriv så en forstår.

Det ser ikke så bra ut nå.

Neste motstand 115 ish?

Om det er short heller gevinstsikring, skal være usagt.
Både Nordnet Bank, Euroclear Bank og VPF Pareto Investments reduserte sist uke.
Morgan Stanley økte kraftig.
Tror mer at det er mindre investorer som letter seg.
Det er tross alt en god stund til neste Q

Holder seg overraskende godt. Kanskje er det ferdig med fall?

Veldig spennende hvis den closer over 130 på fredag etter litt sure dager denne uken, da fremstår den mye mer robust

1 Like

Undres om Arrowstreet shorter småposter for å forsøke å få kursen ned på et nivå, som gjør at de klarer å få innløst shorten uten å gå på en altfor stor smell?
Kan ikke skjønne annet enn at PHO nå prises, som en gavepakke til investorene.

Det var ikke tilfelle, desverre. 130 røk. Neste støtte 118-119?

125.5

2 Likes

Vil forundre om ikke 125,5 holder.
Får se på utskriften til PHO på mandag, hvem av de store, som har lettet seg.

Jeg har 115 og 100 som de to neste viktige nivåene etter 130, men derimellom er det jo flere trappetrinn

Langsiktig trend. Holdt seg innenfor trendkanal siden slutten av 2017.

Siste større struktur sett ifra weekly.

Siste tradingrange sett på daily. Hadde en ganske stor volumspike på kvartalsrapport med tydelig klimatiske preg. Volum forsvant fort i etterkant med test av bruddet over 120. Nytt rally for å teste toppen. Nok en test til nedsiden med tilhørende volumspike. Tydelig tegn til etterspørsel i bunn av denne baren. Nytt rally på svakt volum. Liten distribusjon i topp, men vi ser plutselig en endring i pullback. Mindre volatilitet, lite volum, og en slakkere vinkel på vei ned. Men akkumulert volum på denne bølgen ned er dobbelt så høy som andre bølger til nedsiden i denne rangen. (Ikke lagt med bilder av dette).

Pullback helt ned på 115 og 100 vil jeg se som negativt. Da dette vil radere hele oppgangen siden før kvartalsrapporten. Det vil også ta ut aktuelle nivåer på 125 og 118-120 ish.

Samme range på 3 timers chart. Pris kan fremdeles teste ned til 118 området og fremdeles opprettholde sitt bullish preg.

Trendkanal som har vært i spill siden rally fra 79 området.

4 Likes

Hvordan ser det ut nå, er vi i et ingen manns land rent teknisk, eller er vi på vei for å ta ut ath?

Ser ut som vi er tilbake i den stigende trendkanalen fra 79.

1 Like

Litt retningsløs her nå. Jeg tipper at mye avhenger av NYSE i morgen. Fryktindeksen der øker.

Kunne vi fått en TA her ? Noen som kan bidra nå som vi er i ukjent terreng ??