Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure - Teknisk Analyse (PHO) (TA)

Er er kjøper på 110,4 med over 8000 aksjer ingen har tatt den enda, er det et tegn på at supply holder på å tørke inn?

Siste oppdatering 3 feb.

2 Likes

Har du oppdatert etter par siste dager?

Nei, vil se hvor den finner støtte først, og eventuell retest.

1 Like

5 Likes

En kommentar for oss som skjønner lite av dette hadde vært verdsatt :smiley:

Kan godt utdype litt, men ser du noen ringer i rødt på chartet?

Hehe, ja! Tolker det som at aksjen historisk sett nå er oversolgt og at det historisk sett har betydd bunn for denne gang? Hva de nederste røde betyr vet jeg ikke uten å Google. Det kunne jeg gjort, og her var det en god dose latskap involvert fra min side :sweat_smile:

ekstremt oversolgt, ligger til rette for en saftig rekyl, pluss mye shortaksjer som skal dekkes inn.

1 Like

Hva skjedde egentlig her… 110 til 70 på 1-2-3…?

Jeg har ringet ut noen av de mest populære momentumindikatorene og pekt på hva som skjedde sist de var til de grader knust.

Greit å huske at en aksje kan fremstå oversolgt lenge da.

3 Likes

Har noen spådommer hvorfor er den i deep dive modus?

På tross av at aksjen er kraftig oversolgt må nok PHO fortsatt karakteriseres som en “fallende kniv” inntil man får stabilisert en bunn et eller annet sted.

Stabilisert bunn skjer ikke i dag i hvert fall.

Fredagsclose, man begynner å se milde antydninger til et momentumskifte, og ihvertfall noen bunntegn. Men man vet jo ikke hva slags nyheter som kommer fra usa i helgen…

2 Likes

….men å treffe bunnen på noe en har tro på funker sjelden. Perspektiv er essensielt.

1 Like

Himla svak og klarer slett ikke finne fotfeste

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Hvor tror du finner vi PHO i TA perspektiv?

Ikke all verden å si, den skal helst banke seg opp gjennom den toppen her for å skifte til noe bullish bilde i min bok