Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Play Magnus AS (PMG-ME)

Tyskerne gjør inntog i PMG:
«Tysk blogger» hausser Play Magnus | Finansavisen

Har du fått kjøpt deg inn @Evilfreud ?

3 Likes

Jeg anbefalte vel denne til deg evil noen mnd siden :+1:t2: På 13kr…

3 Likes

Kjøpte når tyskeren skrev om det tidligere i uken, solgte med gevinst litt senere.

1 Like

Nu var väl @Evilfreud väldigt anti denna vid IPO :wink:

2 Likes

3 Likes

At de er på forsiden i finansavisen vil hjelpe på mandagens volumer og. Håper flere får øynene opp for denne muligheten.

1 mnd (16.feb til q4 resultat)

Det som var interessant var volum tørke siste 30 min, snaue 700k mens før det var det flere milioner per 5/10 min.
Tror det er en indikasjon på få selgere og kan bli meget positivt i morgen.

1 Like

Denne har vel da brutt opp teknisk og stiger i dag på ekstremt høye volumer…

Ser veldig fint ut ja! Hvor langt tror du denne kan gå før Q4-rapporten?

Jeg er ikke ekspert på teknisk eller noe slik. Men som de skrev i tyske magasinet så ser de muligheter for at denne kan gå 10 gaangen…Jeg er mer edruelig men tror fint denne gan gå til 40/50 tallet hvis det kommer noe nyheter som bekrefter dette. Den har enormt moment og nå har de som ville selge har fått solgt seg ut og flere har fått øynene opp for mulighetene de har. At Q4 er bedre enn de planla tilbakers i begyndelsen av oktober er vel 100% sikkert med tanke på alt som har skjedd for sjkk og play magnus i det siste. Det har jo kjøpt opp selskap, de har fått TV kontrakt med Eurosport, har enormt suksess med Tour. Så har du jo BONUSEN med Chess Gambit på nettflix. Her snakkes det jo om 2-300% flere nedlastniger og klarer de og gjøre dette om til faste kunder og ikke minst betalende kunder kan det bety resultater som er 2-300% bedre enn estimert.

Slike nyheter er jo direkte bensin til aksjekursen og er det som har drevet Kahoot i mange år. Hvert kvartal har de økt kundegruppen med 50-100% og aksje kursen var jo 5kr i begyndelsennår de var på unorterte i 2018. Så jeg antar at det ikke bare er tyskerne som har begynt og få øynene opp i denne nå. Det synes jo på volumene siste 10 dager er jo helt fantastisk bra.

1 Like

Veldig tydelig stort vekstpotensialet. Tror også 10x er mulig, men da snakker vi på veldig veldig lang sikt. Jeg tok gevinst på deler av kjøpet mitt selv på 28.6 da det var 45% oppgang på under 1,5 måneder, men kjenner på at jeg angrer. Men var ikke godt å vite at tyske blogggere skulle begynne å snakke om 10 doblingskandidat og slikt :slight_smile: Haruansett en andel fortsatt som bare skal ligge å flyte og ikke røres i det hele tatt. At sjakksporten ikke skulle vokse mye fremover tror jeg det er veldig liten sannsynlighet for. Hvis andre nasjoner får virkelig fart på sakene så kan det bli utrolig gøy fremover.

Jeg kjøpte med begge hender på 12,9-13,5 og solgte en del på 20kr. (Kjøpte heldigvis ACC, hypro og pyrus så de gikk bra de og men de er solgt nå). Men nå har jeg kjøpt masse tilbakers på 29-31kr da jeg så volumene begynte og øke. Her er det enorme muligheter og pluselig kan den gå rett opp hvis det kommer noe selskaps informasjon. og verdien på selskapet er “bare” 1.7 mrd

2 Likes

Ikke dum dag nei…

7 Likes

Play Magnus er stor om dagen!!

Follow ze germans

2 Likes

Hadde egentlig ikke planer om å kjøpe denne, men en annen aksje jeg satt på når Der Aktionaer varslet 3 gangeren gikk jo opp over 100% på relativt kort tid, så prøver litt da denne fort kan gå videre fremover.

1 Like

Hva skjedde her nå ? :joy::joy:

Kjøpte…jaja. Har stor tro på denne.

Ja helt ekstreme volumer 20x normalen… opp og ned og tilbakers til nesten start igjen …:crazy_face:

Sitter på den her til 300. Tror den kommer til å ta helt av.

Fordi ?