Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Play Magnus AS (PMG-ME)

Da ser det ut som play magnus har fått litt fart under vingene. Vil vi se det fulle sjakk potensialet i 2021 :smile:

1 Like

Jeg får nøye meg med Magnus på TV, skulle ønske jeg var inne.

2 Likes

Play Magnus Group (PMG) - Meltwater becomes title partner of Champions Chess Tour

Dette er akkuratt det som gjør play Magnus så utrolig spenne de. De brøyter vei for en helt ny sport på TV. Det er jo ett enormt online publikum som bare venter på og se heltene sine spille på tv og få den berømmelsen de fortjener. Jeg tror ikke det er enorme summer denne runden på play Magnus , men at det åpner opp muligheter for de virkelig store navnene og komme på sikt når de ser hvor bra dette fungerer. Hadde vært utrolig gøy med en avtale om tv rettighetene i nord Amerika og.

Her blir det spennende og følge med utviklingen (om som nevnt over at markedsverdien er kun 1mrd betyr enorme muligheter for at kursen her kan gå veldig fort opp til både 30 og 40kr)

Kjempespennede spør du meg.:+1:t2:

1 Like

Play Magnus Group (PMG) - 2021 Finansiell Kalender

Liker hva jeg leser her ja. Dette er ett selskap som det er enormt vanskelig og spå. Alt er nytt men inntjening pgr tour, Chess gambit, eurosport, alle nye sponsorene og at det er første sjakk selskap på børs hvor fu får merkenavnet til Magnus på kjøpet. Her tror jeg på en meget lukrativ risk/reward.

2 Likes

Ser ut som denne har blitt lest ja…

All time high både kurs og omsetning i dag :+1:t2:
Gøy og se at det ikke bare var meg som så muligheten her :joy:

Her er det noe stort på gang. Se de volumene: eller noen triks ?
omsettning hitil er 400k og nå ligger det kjøp på 73k… hmmm
image

Eller en såkalt sperre :slight_smile:

Ja jeg måtte inn i banken for og sjekke at den var der live og. og det stemte. Noen store som skal inn… får håper ingen selger så den kan ligge der og skremme prisen opp over… 8.63% er jo ok det da… men liker jo det en ser…

Ikke nødvendigvis noen store som skal inn, det er ikke uvanlig at det ligger en stor ordre som en sperre. De kan ligge både mot oppgang og nedgang :slight_smile:

Men det er så klart lov å spekulere :slight_smile:

da ble den solgt som en vanlig ordre. Ikke ofte man ser så store enkelt poster i så små selskaper. 2 mill og det er den andre i dag. Her er det i hvertfall folk som skal inn… Så følge med fortsettelsen…

2 Likes

Veldig moro. Kjøpte meg inn litt 24 november, og litt mer 2 desember. Akkurat nå er det 40% avkastning. Veldig moro. Virkelig i vinden nå med sjakk og Champions chess tour blant annet. Gøy å følge videre.

3 Likes

Når er det Q4-rapport? Tror vi den vil stige litt på forventninger mot Q4?

Q4-rapport kommer den 17. februar 2021. Er overbevist om at PMG vil stige markant før den tid, spesielt nå som tyskerne har oppdaget den (!)

4 Likes

Welcome her moretimer. Godt valg av aksje . Jeg liker denne og. :+1:t2::partying_face:

1 Like

Takk, Silver! Artig å treffe deg her og. Gjelder å være med der det skjer :blush:

1 Like

Blir det en ny uke med ville tyskere som skal hamstre Play Magnus? :grin:

Fare for det, Revis. Sjekket for moro skyld Der Aktionär som publiserte de to artiklene som bidro til oppgangen denne uka. I går publiserte de jammen meg en oppfølgingsartikkel på “Hot Stock Play Magnus” caset med CEO Andreas Thome. Han redegjør for forretningsmodellen og reklamerer med at de forventer å nå “break-even” i løpet av 2022. Så det er nok slutt på billigsalget i PMG :money_mouth_face:

Ny ATH (30) mandag 11.01.2021 lover godt på en dårlig dag på Oslo Børs:

1 Like
3 Likes