Definitivt en aksje som gav mersmak! Som emisjonsflyktning fra targovax ble det salg i sluttauksjonen og med det god nattesøvn gjennom helgen med dagens handel endte børsuka ikke så verst after all - er nok tilbake i denne ila neste uke
Tilbake, men trolig med en litt dyrer inngangsbillett. For du er neppe den eneste som har fulgt det løpet. I tillegg kommer dem som leser seg opp på poLight i løpet av helgen og som får hastverk med å komme seg ombord mandag morgen. Selv skal jeg sove dom et barn i helgen, i trygg forvissning om at jeg allerede er på innsiden. ;-))
Det er mulig. Men akkurat i dag og denne uken kjentes 10 fugler i hånden fredags ettermiddag bedre ut enn Xantall på sikt
Joda, jeg skjønner den. Jeg satt med samme følelsen i Algeta den gang jeg gikk ut på kurs kr 71,-. Og følelsen var god inntil selskapet ble kjøpt opp og jeg så tidligere medaksjonærer med et helt hønsehus i fanget. ;-))
Hehe - forsvant 90k over natta for min del fra stenging onsdag til åpning torsdag… riktignok papirgevinst, men etter 10 måneder ørkenvandring og en fin HOD onsdag var den tung å svelge. Avventer emibråket før jeg søker lykken i trvx igjen
Føler med deg. Sitter selv med en post i TRVX. Men har valgt å bli sittende.Tross alt, 2020 kan bli et meget oppløftende år for TRVX og før man vet ordet av det smeller et BP bud i bordet. Men jeg har ikke mer en rundt 10% av mine investeringer i aksjer i TRVX.
Prøv all in i trvx Men nå snakker vi på feil tråd
Ny uke, ny opptur! Det e heeerligt å væra aksjonær i poLight! Og herligare ska det visstnok bli:+1:
Blir spennende å se hvordan denne stårs seg i virusstormen
Smeller her også
Lavt volum jamfør forrige uke. Synes denne klarer seg bra etter forholdene mtp bratte stigninga i forkant. Nå blir spørsmålet hvor langt viruset drar den ned. Noen tanker?
Jeg kjøpte iallfall litt i forrige uke og litt idag. Har nå investert omtrent halvparten av hva jeg har planer om i PLT. Kjøper mer om en dag eller fem.
Handla tidlig i dag - kunne nok venta lengre, men en kan ikke treffe på alt. Etter å ha brukt helgen godt har jeg tro på denne på lengre sikt. En liten korreksjon hadde nok denne godt av uansett
Jeg ble redd for å vente for lenge i tilfelle den plutselig tar av. Nå er jeg iallfall delvis med.
Du er redd for at den tar av? Hvor langt nordover skal den tror du?
Vel, en liten kalddusj etter forrige ukes kraftige oppgang, må vi nesten akseptere. Utfordringen med denne typen aksjer er at såvel oppturer som nedturer kan være svært brutale. PoLight egner seg således ikke for investorer som er ferske på børsen. Faren er at man mister hodet, enten kursen skyter mot himmelen ellers stuper mot avgrunnen.
Selv har jeg 25% av investert kapital i poLight. Men verken den kraftige oppturen i forrige uke eller nedturen i dag har bidratt til at jeg har solgt eller kjøpt.
PoLight blir en suksess og den vil jeg ha med meg. 2020 blir året da poLight gjorde sitt internasjonale gjennombrudd.
Hvis det plutselig kommer en melding om at de skal brukes av en kjent produsent, kan den sikkert stige 50-100% over natta. Det blir jo litt spekulasjoner selvsagt. Sjøl har jeg 3-4% av porteføljen i PLT. Har tenkt jeg kan ha omtrent det dobbelte.
Har lest litt rundt på diverse fora, og euforien er til å ta og føle på. Selvsagt naturlig etter en slik oppgang som aksjen har hatt - når det er sagt så får jeg samtidig inntrykk av at det er KAN være mye penger å hente på lang sikt. Og også på kort sikt. Q4 meldingen blir veldig interessant! Glad jeg er på innsiden, på tross av at jeg sikkert er en av veldig få med røde tall i aksjen Får håpe kineserne får kontroll og børsene normaliserer seg igjen innen Q4
Mange gode skribenter og detektiver på Shareville og faktisk (!!!) endel gode også på HO (de samme?) Bør sjekkes ut om folk er interesserte.
Ser de gjør fremskritt på viruset i Australia. Håp om en grønn dag?
Hei folkens🙂 Kjekt å se at det er flere forum å dele tanker rundt PLT på😃