Stopp hausing er dere snille. dette er solid som det er.
langt mindre strømforbruk, og mye raskere fokus… 10 og 20 ganger… la dennne få sine kontrakter, ikke haus
Det må være lov å diskutere poLight og bli engasjert over det som skjer med et lite teknologiselskap i Horten, uten at det dermed er haussing?
Min beste plassering i år!
Bare hauss du Lm
Som du kanskje vet, så har min holdning alltid vært at våre innlegg på diverse media ikke har kraft nok i seg til å bevege kursen i seg selv. Her er helt andre krefter som er i sving når kursen beveger seg så mye som den har gjort de siste dagene.
Men det skal ikke stikkes under en stol at slik oppgang gjør noe med humøret, engasjementet og også skrivekløen. Og mår en kraftig opptur faller sammen med økende frekvens i positive innlegg, så skjønner jeg det kan se ut som at våre innspill er medvirkende til kursoppgangen. Men slik er det ikke.
Jeg anser heller ikke innlegg der man underbygger sine standpunkt med argumentasjon, som haussing. Personlig synes jeg det er interessant å diskutere forhold rundt de selskapene jeg er investert i.
Lykke til i dag!
Enkelte blander hausing og engasjement. Når noe man har hatt troa på lenge endelig begynner å bevege seg, så må det var lov å vise litt entusiasme uten å bli beskyldt for «haussing».
Det er like naturlig som at det må være lov å stille kritiske, konstruktive spørsmål uten å bli beskyldt for «baissing».
Jeg forstår godt at Londonmannen og andre som har fulgt poLight lenge synes dette er veldig moro. Jeg tradet litt i poLight når den spratt mellom 30-45, men var sist inne på kr 42.
Likevel synes jeg det er helt på sin plass at de som har troa på dette selskapet skal få lov å uttrykke det når det endelig begynner å gå bra!
Tok meg en lyttepost - får se hvor det bærer
Gratulerer til dere som er inne! (ikke inne selv)
Rå utvikling siden nyttår
Ble den beste nyttårsraketten
Minner om at PLT lå i +/- 10 kr sist sommer med en dipp ned på 7`tallet i august 2019 så denne raketten har fløyet lenge.
Det som er ekstra positivt er at det ser ut til at salgsknappen får ligge ubrukt hos flere enn det som er normalt ved en så heftig stigning.
Litta blokk på 80kr nå, spenstig.
Rått
10x på så kort tid for dem som kjøpte på dippen
Denne gav jo mersmak Denne smartklokkedealen - er det estimert noe inntjening på den? Burnraten i selskapet er (var) på forrige Q-rapport forholdsvis lav - noen med innsikt i dette markedet som vet når inntektene vil komme?
Vanskelig å regne på inntjeningen på den smartklokken, men det kinesiske markedet er stort. Kan komme flere bestillinger og flere designwin. Er vel ikke bare begrenset til smartklokker heller… blir nok i mobiltelefoner og diverse duppedingser etter hvert. Potensiell oppkjøpskandidat også med tanke på at de har patent på teknologien sin
Så gode volumer og så liten mCap, mulig vi ser samme mønsteret før lukking i dag. Potensialet er bra og nedsiden begrenset det nærmeste året pga relativt lave kostnader.
Lukter oppkjøp med tanke på hvem som eier store andeler av selskapet. Gøy om det blir en vaskeekte norsk suksess i tech!
Lunsj = pause???
Var ikke mønsteret noe likt i går - opp, ned, bratt opp?
Jeg har tatt en liten bet på det i alle fall
Det er fredag så dette kan fort gå begge veier.
Tradere vil ut og de som tror toget skal videre vil inn.
Fort 85kr eller 65kr sluttkurs idag.
R/R blir ikke så bra da …
Ja tiden vil vise. Tror den fort kan slutte en plass mellom 77-80 i grunn
Jeg kjøpte bittelitt igår og bittelitt idag.