Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

poLight (PLT)

poLight ASA: Invitation to presentation of Q2 2020 results

poLight ASA - Good progress on new customer cases

polight ASA: VAT registration application approved

poLight ASA - Amendments to share option plan - grant of share options to primary insiders

poLight ASA - signed MoU and received purchase order to make a prototype of a new version of TLens

polight asa - share capital increase registered

poLight ASA - poLight has received confirmation that TLens is included in a barcode product

2 Likes

poLight ASA: Disclosure of shareholding

Dette går riktig vei. :smile:
Forhåpentligvis får vi snart melding om designwin i første mobiltelefon også

poLight ASA: Disclosure of shareholding

Fin mulighet for oss andre å fylle på. Når Viking er ferdigsolgt kommer den vel opp igjen.

Jeg benyttet muligheten å økte litt idag.

Ja, men de har jo fortsatt 900k igjen. Får håpe de ikke skal helt ut…

1 Like

Venter å ser, tipper de selger enda mer når de først er under 10%… Kjøper kanskje inn mer når de er under 5% tenker jeg… Men vil ikke selge ut om det skulle dukke opp en stor ordre, håper på en fin trigger

1 Like

Litt synd de ikke kunne finne en investor som kunne kjøpe dem ut for en fin pris, så hadde vi sluppet at de gruser kursen så voldsomt. Hadde jo vært mer lønnsomt for alle.

1 Like

Ja stort sett enige, men det skaper en fin kjøpsmulighet om man vill fylle på :blush: men irriterende å se aksjene synke i verdi ja…

Ja, jeg har informert kona om at dette er en gyllen mulighet. Jeg har selv lettet meg litt, og vurderer å kjøpe meg inn igjen når/hvis det viser seg at VV3 er ferdig.

Hvor mange rette i lotto blir det denne uken?
Blir spennende å se om viking skal ut med alt og hvor langt ned vi skal, eller om de bare reduserer foreløpig, om det er tilfrllet ksn det bli en fin uke :slightly_smiling_face:

1 Like

poLight ASA: Invitation to presentation of Q3 2020 results

poLight ASA - Good progress continues, and important milestones have been achieved

Spennende, her er det fremdrift!
Blir spennende å se om det snart kommer en mobil hvor Polight har levert linse.
-10mill i Q2, -2,7 nå nærmer det seg positivt resultat?

1 Like