Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

poLight (PLT)

Blir interessant å følge fremover. Må bare huske at 8mnok er tatt inn over resultatet i kvartalet som følge av refundert mva så det er en one off her som ikke nødvendigvis skal tidfestes i Q3. Dvs. De er nok ikke i pluss på driften helt enda før de lander noe flere kontrakter.

Uansett, stabilt og greit under corona :+1:

2 Likes

Irriterende at nedsalget til viking trykker kursen ned… Blir nok vakuum når de er ferdige.
Kanskje det snart kommer melding om en større avtale som gjør at de kan selge seg ut og vi kan begynne å se litt positive tall

Vurderer selv sterkt å kjøpe inn mer når de nærmer seg ferdig solgt :slightly_smiling_face: bare å være litt tolmodig

poLight ASA - follow-up purchase order for barcode scan engine product

1 Like

180 000 omsatte aksjer… Får håpe viking flagger under5% snart, de er flinke til å trykke ned kursen, mye spennende når viking er ute, ganskje kjipt at det tar så lang tid… Men vi får mulighet til å fylle opp på tilbud

1 Like

poLight ASA: Disclosure of shareholding

2 Likes

Endelig :ok_hand:

3 Likes

Gikk glipp av en heftig oppgang her i dag ja ser jeg…solgte ut 3k aksjer for å snitte ned i softox…Bare for å gjøre en dag som denne litt verre :stuck_out_tongue:

1 Like

Flaggemelding - Polight ASA

PoLight stiger fint for tiden. Merkelig den ikke vekker større interesse på TEKinvestor. Disruptiv teknologi, og enormt potensiale.

2 Likes

Enig, mye bra på shareville og fa forum… Men skulle fått det inn her istedet, mye bedre forum spør du meg.
Mye spennende i sikte for polight, spennende teknologi :+1:

1 Like

Vi får bare prøve å opplyse tekinvestorene. Her sitat fra Kramzz på Shareville:

"Autofocus som etterligner det mennesklige øyet, Tar mindre plass enn konvensjonel teknologi,bruker en brøkdel av strømforbruket,er ikke påvirket av tyngdekraften, har tilnermet uendelige aktiveringer vs standard teknologi der aktuatoren slites ut og ikke minst ALT i fokus!.

Fortidens ingeniører har vert for bekvemmelige med den konvensjonelle teknologien i en laang årrekke, dette ser ut til å måtte endres for å gå fremtiden i møte med krav fra forbrukere på flere områder, størrelse spess!

I dag har VCM nådd noen fysiske begrensninger når man kommer til størrelse spesielt, her kommer Tuneable lenses inn!

Det er bare et fåtall som driver med Tuneable lenses i dag(Varioptic,optilux,vavelens og Optotune og til slutt Polight. Polight har eneste innpass i consumer til dags dato(smartwatch)
I kontrast er det 100 selskaper som selger VCM😳

Vi ser i konturen at alle modulevendorene jobber hardt med å sikre seg handlingsrom i form av patenter, dette er et tegn på at mye er på gang!

Vi kan faktisk med stor sansynlighet se nye partnere i asia på modulsammarbeid med Polight innen få mnd! Tenker spessielt på Ofilm! Men LG,Foxconn,Truly opto,Liaoning zet også noen flere, har Tlens i sine patenter!

Vi er i en MEGET spennende tid som er med på å forme fremmtiden for Polight! Med potensialet som er her, så mener jeg vi er HELT i startgropen av et eventyr om dette går veien! Jeg velger selv å tro at dette vil gå bra, MEGET bra(egne tanker med mine egne vurderinger og analyser tatt i betraktning)

Ønsker alle Polight aksjonærer masse lykke til i tiden som kommer! Dette er meget spennende! Håper alt går veien​:crossed_fingers::innocent:"

5 Likes

La på en liten slant når den duppet rundt 60. Ikke det dummeste jeg har gjort. Spennende selskap!

Vilt hvor denne har gått på lavt volum de siste ukene

Det er TOTALT kun 9.000.000 aksjer i PLT.

1 Like

poLight ASA: Invitation to presentation of Q4 2020 results

1 Like

Så tok poLight sats idag til ny ATH. Endelig har viking fondet solgt seg ferdig.
Bare å spenne seg fast for ferden mot Q4 og videre.
Vannvittig stort potensiale i denne.

3 Likes

poLight ASA - Progress continues in several market segments

Ligger an til en fin opptur idag også, og ny ATH med god margin.
Spennende om det kommer noe relevante nyheter på MWC som starter imorgen.

Hvor er alle Tekinvestorer? Denne aksjen burde vært populær her inne.

4 Likes

Har tenkt på det samme.
Strålende folk på Shareville i denne aksjen.

2 Likes

Ja, der er det MYE kunnskap. Har selv hatt polight en stund nå og det er enormt spennende å følge med på denne.

4 Likes