Spørsmål til dere som følger PLT, har fått med meg at det er forventninger til MWC neste uke… men er det noen som ser en mulighet for melding på OPPO Find X5 i dag?
Jeg lette egentlig etter tegn til om ELABS kan være inne når jeg kom over denne detaljen i en video, se fra 47 sek
Mtp det det Isaksen har sagt om at det er nærmest samme funksjon som det menneskelige øyet…
Post den på Shareville og se hva gutta der sier!
Meget spennende. Men om det er launch alt nå er det nok ikke Tlens i den. Vi har fått verken design in, design win eller PO på noe. Tror ikke så mye kan holdes unna meldeplikt. Om det er release med Launch i Q3 feks eller seeent Q2 finnes det vel kanskje noen små muligheter.
Ja, men vanskelig å vite hvilke føringer som ligger i NDA i denne bransjen… Som ELABS har gjentatt flere ganger…
Det er jo en liten detalj, kan jo bare være angående nattfoto eller fargegjengivelse osv osv også… men litt spennende fordi om
så ville der være design in, og det er der ikke, så ingen polight i den desværre
Polight-podden episode 6: CEO Øyvind Isaksen på besøk
Polightpodden episode 7 - Øyvind Isaksen del II
poLight ASA - design-in award and purchase order received for samples for an Augmented Reality (AR) case
Episode 8 av poLightpodden! AR som tema passet fint med nyeste børsmelding med design in av AR-briller og bestilling av linseprøver!