Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

poLight (PLT)

poLight ASA - The quarter has confirmed the potential in several market segments

2 Likes

Smartphone utsatt igjen - Spennende å se om de noen gang får lansert i smarttelefon :slight_smile:

Ja, det tror jeg nok, men dette vil nok påvirke kursen i nærmere fremtid. Med mindre det kommer noen bestillinger.

poLight ASA - Invitation to Capital Markets Day 2022

1 Like

poLight ASA - resolution to increase the share capital

poLight ASA: Minutes of Annual General Meeting

Correction: poLight (PLT) - Key information relating to share split and change of ISIN

poLight (PLT) - Ex. split today

Correction: poLight (PLT) - Ex. split today

poLight ASA - Capital Markets Day 2022 presentation material

1 Like

Andre som ser på?

Morsomt å få med seg hele produksjonen og hvordan det foregår ved selve monteringslinjen. Mye info om alt mulig rart om hele teknologien, logistikken, markeder osv. Så om man har tid, anbefales det å ta en titt.

3 Likes

poLight ASA - poLight has been awarded another barcode design-win for industrial applications

2 Likes

poLight ASA - share capital increase registered

poLight ASA signs a Proof-of-Concept agreement with a top tier medical customer

4 Likes

poLight ASA - Invitation to presentation of Q2 2022 results

1 Like

poLight ASA - follow-on order from an Augmented Reality customer

2 Likes

Kjekt å se at det kommer viderebestillinger.

Dette er starten på noe stort, hvorpå vi vil se flere og bedre kunder, med flere og større bestillinger i årene som kommer.

Sann mine ord!

2 Likes

Kan du utdype litt? Forklare hvorfor du tror de kommer til å vinne frem?

1 Like

De er inne hos de aller fleste store aktører med patenthenvisninger. Og nå har de PoC eller planning PoC med alle de største!

Topp 5 kameramodulprodusenter har patentert kameramoduler med TLens, og Sunny går tilogmed så langt og sier at TLens er fremtiden.

Ingen andre kommersielle produkt tilgjengelig på markedet kan matche TLens strømforbruk, størrelse og hastighet. Så for meg er det ganske klart at de vil ha store muligheter til å ta markedsandeler.

Så får vi bare se hvor lang tid det tar før dette materialiseres i inntekt. 2 år eller 3? 5 år?

AR er ikke skalert ordentlig opp før i 2024 eller 2025, men det kommer.
Og poLight er der fra start!

Jeg skal i alle fall være med videre.

3 Likes

Høres veldig spennende ut. Kjøpt en lyttepost, mulig øker. Har vært litt inne før. Har vært dørgende kjedelig denne i lang tid. Var jo masse action i kursen før
Vurderer å skrote Kahoot til fordel for Polight, veldig usikker, kanskje lurt å ha begge (annen diskusjon )

2 Likes