Ser ut som kursen har fått vind i seilene
og godt er det. Skal litt opp før en nærmer seg null dessverre. Men virker som det er litt action i kullissene med desse AR brillene. Blir spennende å få litt updat på kvartals møte:-)
Vil nok gå i rykk og napp , i dag er det rykk tilbake til start.
Er spent på videre guiding fra selskapet, selve resultatet fraQ1 betyr ikke allverden. Spørsmålet er om Isaksen klarer å formidle på en god måte.
Håper han har gått på kurs siden sist
Det håper jeg inderlig
Håper dette kan bidra til noe bra for PLT i og med at det er TLens i Magic Leap 2
Opp på bra omsetning
God helg .
Ikke så mye nytt her. Ser de har fått endel ekstra kostnader, så da blir resultatet deretter.
Men de har trua🙃
We strongly believe we are on our way to ‘Shaping the Tunable Optics Future!’.
Join us on 5 June for our Capital Market Day to see for yourself!"
Var vel ganske som forventet dette her vel? -18,8, i kvartalet, rolig på smarttelefon-fronten, andre vertikaler helt okey, men gode signaler i AR/MR og for TWedge. I tillegg god utvikling på consumer-siden. Økning på 23 i tabellen. Gøy å se det som står rundt AR/MR og consumer! Er jo dette som er fremtiden og vårt største håp pr nå, så viktig at det er nettopp her de kan vise til den beste og mest lovende utviklingen🙌
Enig, det var mye positivt der!
Veldig gøy å se at så mange OEM-kunder har tatt inn Twedge til POC-testing, det betyr at løsningen poLight har kommet opp med er attraktiv for consumer-AR! Også TLens høster mye oppmerksomhet ser jeg, og det at poLight er i prosjekter med stort sett “alle”, i alle fall de som er av betydning, er med på å bygge denne vertikalen som den store for selskapet. Gøy å høre at de bygger brandingen sin og teknologibasen sin som en nøkkelspiller inn mot nettopp denne vertikalen. Det er tydelig selvtillit i kommunikasjonen der.
Nå mangler det bare godkjenning fra Varjo på å få offentliggjort kundenavnet, så blir oppmerksomheten rundt AR-vertikalen virkelig noe for Tech-diskusjoner omkring TLens rundt om i verden.
Problemet er vel at akkurat sånn var det for telefon-vertikalen for et par år siden, men etterhvert viste det seg at «ingen» valgte t-lens? Håper det går sånn som selskapet håper, men er dessverre litt skeptisk for øyeblikket
Ikke ofte jeg ser Øyvind så selvsikker på fremtiden. Dette var noe annet enn forrige Q pres.
Det store spørsmålet er vel om man har troen på AR/VR ( Jeg har !)
Bra omsetning , på stigende kurs. Satser på en ny trend.
Mulig det. Men innenfor AR så er det kun PoLight sin AF teknologi som benyttes. Følgelig har PoLight fått et fundament innenfor AR som de aldri fikk innen telefonsegmentet.
Blir spennende å se hva de kommer med på CMD i morgen. Vil ikke bli overrasket om kursen drar seg ytterligere nordover i løpet av morradagen.