Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

poLight (PLT)

Begynner å bli en del bestillinger på akkurat dette prosjektet. Det er lovende.

2 Likes

poLight ASA: Minutes of Annual General Meeting

poLight ASA to Highlight Tunable Optics Products for Industrial, Machine Vision and Robotics Applications at Automate 2026

1 Like

Anbefaler fokus på dette selskapet! Er i en svært spennende fase på terskelen til gjennombrudd innen smarte briller.

3 Likes

poLight ASA Welcomes Leopard Imaging as Newest Member of Its MLens® Partner Program

1 Like

Dene meldingen tror jeg er viktigere enn vi aner :ok_hand:

2 Likes

poLight ASA Expands MLens® Off-The-Shelf Portfolio Supporting Higher-Performance, Larger-Format Industrial Machine Vision Applications

4 Likes

Hvilket selskap er det nå man håper skal ta i bruk Tlens?
Da det ikke er samsung, ikke google og nå heller ikke snapchat

Har Samsung og Google lansert briller?

Hvem har sagt det ikke er snapchat? Ei heller har Samsung eller Google lansert brillene vi venter på. Snapchat sier så langt jeg ser ingenting om hvilke fokusmekanisme som er i kameraene?

De snakker om "titanium plastic ". Så hvis fokusmekanismen til kameraene var interessant i det hele tatt, ie f.eks polight sin løsning eller noe annet, ville de garantert nevnt det

google har delvis lansert sine

og samsung sine solo briller har lekket

Ingen av de de nevner noe spesielt om kamera linsene.

Skjønner, så da antar du bare?

1 Like

selskapet kommer aldri til bekrefte at de ikke er i brillene til x, y,z .

Alternativet er at linsene til polight er i alle tre (neppe) men ytelsen er så lite bemerkelsesverdig at man heller trekker frem type plastic, innebygde høyttaler og alt mulig annet. Det lover heller ikke godt

Jeg gjentar: du antar?

1 Like

Et virkelig imponerende forsøk på baissing!:lying_face:

1 Like

Lykke til med kjøp av aksjer :wink:

Dette var ett stusselig forsøk ja. Men gøy nok, skjer ikke så mye her inne til vanlig. :joy:

poLight ASA Announces Follow-on TLens® Purchase Order Supporting Top Tier Consumer OEM Qualification Program

6 Likes

Nå må det nærme seg noe… Nok en ordre, for Top Tier. Liten sum, men det viser at dette ikke bare er tull :clap::clap::clap::clap:

7 Likes

Nå har til og med Audun (DNB) vist interesse for PLT :clap::clap::clap:

1 Like