Interesse? Fondet “hans” har vært aksjonærer en stund… de kjøpte også i nedsalget til investinor.
Kjemner til det, men det er først nå han går offentlig ut å snakker om PLT.
husk at alt er polight intil motsatte er bevist
Hadde vel kommet en melding om det var Pol
$299…. Nå skal ikke jeg være kjepphøy, men hvor gode er disse? En solbrille fra en kjent merke koster fort kr 3.000. Da kun med glass og stål/plast.
Personlig ville det overraske meg dersom vi har kommet inn i disse brillene. T-lens er vel fort litt «high class» som i starten kun kommer inn i de beste brillene? Men hva vet jeg… Uansett spennende å se at denne utviklingen tar av.
Ingen med kunnskap om teknologi og selskap som tror det er TLens i den 
Men det er ikke noe gøy😄mye morsommere å hodeløst spekulere på at det kan være samsung, meta, snap, apple etc
For ellers må enn også ta inn over seg at Qualcomm sin strategi for hvordan briller skal rulles ut, er via utstrakt bruk av white label
hvor disse levere teknologien
Som de ulike merkene kan endre design på
Og hvis Meta (som heller ikke har gått for polight sin teknology) har eksklusiv bruk av Luxottica sine merker, er det ikke mange “top tier” igjen
Samt er det et produkt hvor pris ikke henger sammen med performance, er det solbriller. Og Luxottica produsere flesteparten av de 3 000kr parene, så her har de bare valgt å gå noe ned på marginene
Qualcomm AWE session
57 innlegg så langt der du baisser selskapet etter beste evne? Er det en hobby for deg? Håper du at et Norsk selskap ikke skal klare å lykkes?
Vel, innen rimelig tid vil fakta på bordet forhåpentlig føre til at du må overføre din hobby til et annet selskap.
Hva skjera? Lite sakelig innlegg hvertfall.
Du kan jo prøve å lage et innlegg som gir mening i det minste…
En Design-in 

Nå Polight nevner Design-in tror jeg de er ganske sikre på at dette blir noe av.
Dette blir spennende!
Ganske underlig hvor lite fokus dette selskapet får på dette forumet?
Her synes å herske en oppfatning om at dersom du vil ha stort potensiale, så må du investere i biotek sektoren…
Jepp. Men i så måte er det mange som vil gå glipp av store verdier.
I motsetning til de fleste biotek-selskaper, så har Polight et produkt. Ja, ikke bare ett, men flere produkter som er tatt i bruk i diverse apparat fra scannere til kamera.
Men det som virkelig betyr noe og som vil bidra til å gjøre Polight til en pengemaskin er at selskapet i sist uke fikk en DI i en AR brille ment for consumermarkedet. Det man bør skjønne er at dette betyr et gjennombrudd for Polight. Dette er den første AR brille kunden, men det blir ganske sikkert ikke den siste. Ja, i beste fall kan Polight sin teknologi bli en nøkkelteknologi i AR-brille segmentet.
Så man må gjerne gå rundt å håpe på at man skal få et gjennombrudd i et biotek-selskap, men sannsynligheten for å feile er erfaringsmessig langt større enn at de lykkes. Selv har jeg dårlig erfaring med bioteknologi.
Denne gangen velger jeg, på samme måte som Rockpus å satse på Polight og at de får sitt virkelige store gjennombrudd i AR segmentet.
Åbenbaringen burde allerede være kommet da en top tier us oem - bad q tech oprette en produktions linje så oem kan tage i brug polights teknologi
Korrigerer fint denne nå før videre opp ?
Tok en lite sjanse på det vertfall så få vi se
“Korrigerer” litt mer enn en greit…
Aksjen er et yndet objekt for ryktespredere og tradere, i denne fasen før vi får fakta på bordet.
All info fra selskapet er så langt kun positiv, og jeg velger dermed å holde hodet kaldt!
Blir spennende å høre Q pres kl 09. Rapporten viser en lysende fremtid og alt går etter planen