Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Haha! Var mer retorisk ment :slightly_smiling_face: 1/10 kanskje. Hvis jeg var en gambler

Er litt smått bekymret for en eller annen terror handling på valgdagen. Da kan det gå skikkelig ille for seg.

Med så mange som forventer kaos går det nok helt sikkert bedagelig for seg.

Nå har det vært opptøyer og hærverk i månedsvis allerede over halve USA, så det blir jo bare mer av det samme. Sinte anarkister.

2 Likes

Sinte anarkister/marxister er en ting, men glade anarkister/marxister er fort verre. For da kan det hende de får fullmakt til å fortsette å herje, så lenge det stort sett rammer republikanere…

1 Like

Vi får krysse fingrene våre for Trump. I følge erkebiskop Vigano er han vårt eneste håp.

2 Likes



1 Like

Noen som ser et mønster?

3 Likes

Stater. Styrt av demokratene. Samtidig pumper Norsk media ut alt det fæle trump supportere vil gjøre ved et tap

5 Likes

Her har vi supportere som i nettmøte åpent sitter å legger kupplaner.
Ikke sett hele enda, bare småklipp. Men det er et kupp helt på høyde med andre «fargerevolusjoner» som planlegges.
Nei, det er ikke «slemme trump supportere» dette her.

Lykke til

4 Likes

Ingen av de der virker særlig smarte.

Fordelen er nok at FBI og DHS har god kontroll på dem. Utfordringen er jo at dette er mennesker som har levd og lever i en boble og tror dette er uskyldig morro. De skjønner ikke at 20-40år i føderalt fengsel er belønningen.

2 Likes

Tviler ikke på at radikale datanerder prøver å stenge ned statlige funksjoner, men den videoen lukter fake lang vei. Svertekampanje mot ocasio-cortez

Rimelig bastante konklusjoner etter 14 min, når videoen er på 34.
Så du posten min etter 2-3 minutter, så er vi nede i ca 10 min.

Er du en av de som googler «how to get 8 hours of sleep in 3 hours»?

1 Like

Har innboksen full av de der fra en paranoid kompis, mulig den skiller seg dramatisk ut men gjorde ikke det i starten i hverfall

Er endel journalister og redaktører rundt om i landet som burde lese artikler som denne, men det er vel for mye forlangt…

2 Likes

Ikke overraskende å se hvem som støtter alt av myndigheters inngripen i frihet, no questions asked.

Ser du selv hvor dumt slikt blir?

2 Likes

Vitenskapen gir forøvrig vidt forskjellige konklusjoner, utifra hvilke eksperter som tolker den.

Det er derfor vi har noe som heter “peer reviewed” eller fagfellevurdert på norsk.

Polariseringen tiltar på TI :slight_smile: Kun timer igjen til resultatet kanskje er klart. Personlig mener jeg det er overveiende sannsynlig at Biden vinner (har såpass tiltro til meningsmålinger). For de som har fulgt denne berg-og-dalbanen gjennom 4 år, så husker sikkert flere at Robert Mueller i en høring uttalte at man ikke kan tiltale en sittende president, og med det mer enn antydet at så snart en president-periode var over, kunne personen som har utøvet embetet tiltales.

Jeg er temmlig sikker på at det er mange som har kvesset knivene i lang tid og står klar til å kaste seg over han i rettssalene i januar. Trump har riktignok svart belte i søksmål, men nå vil det ikke dreie seg om æreskrenkelser, lånebetingelser eller manglende oppgjør innenfor eiendom. Tror han vil få travle dager.

2 Likes

Så deep state og medie mogulene skal lære alle fremtidige politikere å ikke utfordre dem igjen altså.

1 Like