Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Oljeprisen stiger kraftig i dag. Kan tyde på at oljemarkedet tror Trump vinner

3 Likes

Folk jukser på eksamen der de risikerer hele karrieren sin hver eneste semesterslutt.

Folk gjør de rareste ting for å jukse om ting de bryr seg om. Det gjelder selvsagt republikanere også.

2 Likes

Men er per brev man jukser, ikke fysisk. Da får man større reward forhold til risiko.

Jepp. Biden vil ha lockdown og Trump vil ikke ha lockdown. Lockdown er negativt for oljeprisen på grunn av mindre etterspørsel.

3 Likes

Dere får krangle dere imellom.

Jeg derimot, jeg setter sannhet over fakta.
Dessuten er fattige unger like oppegående som hvite unger…

Så hvis dere ikke slutter å krangle her på TI nå, så kommer jeg f*en meg til å truaninonashufodopressure

You know…the thing…

5 Likes

Man tror på mindre olje om biden vinner, fordi han vil innføre restriksjoner på fracking fra føderal grunn.

1 Like

Cmon maan

4 Likes

Dette blir en natt for evigheten, uansett hvordan det går. Takk og pris for at jeg har fri imorgen, ville ikke gått glipp av dette showet.

Eller så vinner Biden Florida kjapt, og det blir tidenes antiklimaks :joy:

2 Likes

Jaja, greit å le bort sin egen ignoranse…

1 Like

10 minutt om hvorfor vi alle trenger en karakter som Trump i det hvite hus!

:us:M A G A 2 0 2 0 :us:

1 Like

Noen som ser på NRK nå?

Noe spesielt?

Vi slipper heldigvis 4 år til.

Og hvis du etter å ha sett 10 sekunder video av Trump fra hvilket som helst opptak de siste 5 årene tenker han er et oppegående, intelligent, ærlig, etisk fornuftig menneske så vil jeg påstå du er totalt blottet for dømmekraft.

Biden er heller ikke noe å trakte etter, men langt bedre.

5 Likes

Er altså en historiker som sier Trump har kalt sine spansktalende velgere for “voldtektere hele gjengen”.

Ikke rart folk tror Trump er rasist, når selv seriøse akademikere er såpass nedsnødde.

4 Likes

Du har rett, utsagnet handlet ikke om alle spansktalende, var vel bare Meksikanere han snakket om når han sa det? :roll_eyes:

Nei, opportunistiske karteller og menneskesmuglere som voldtar barna de smugler. De som også forlater mennesker i ørkenen etter de får betalt om de er for treige etc. Mange blir presset av de samme kartellene til forferdelige kriminelle handlinger, innen gjengvirksomhet.

Det er nesten utenkelig for oss nordmenn, hvor mye forferdelig som skjer i Mexico og i kampen for å entre USA illegalt. En tragedie for mange unge mennesker.

3 Likes

Oil analysts also say a Trump victory is a supportive factor for prices due to a potential shift in US policy towards Iran.

1 Like

Her er en kul side hvor man kan lage sitt eget kart etterhvert som resultatene kommer inn.

3 Likes

Mindre fracking betyr strupet tilbud og oljeprisen vil gå opp. Dette er dog noe som vil påvirke tilbudet mye lenger ut i tid, og prisen påvirkes i mindre grad i det korte bildet. Skal også sies at det Biden sier om fracking i valgkampen ikke er noe han vil støtte som president. Han er kjøpt og betalt av oljelobbyen.

1 Like
2 Likes