Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Politikk

Jeg minner dere som skriver MSM om at resett.no er MSM.

Siden det virker som at en del av kildene deres kommer nettopp fra dette nettstedet.

Sjekk bruken selv.

Er vel flere som enda hardnakket påstår at resett er en blogg.

2 Likes

Fin denne

1 Like

Sikker på at det ikke er en parodi video?

Litt spent på hva definisjonen av “assault rifle” blir, og om dette blir årlig eller engangskatt.

2 Likes

Tror neppe Erna er særlig tilbøyelig men det går an å håpe :raised_hands:

Den her og er fin

2 Likes

Hvorfor syns du det? Jeg ser ikke sammenhengen

Helt sprøtt hvor liberale, rettere sagt idiotiske USAs våpenregler er!
Omtrent alle kan eie våpen, og i mange delstater så kan de gå bevæpnet i gatene som en milits, selv om de ikke har noen myndighet.

1 Like

Hvem vet, det kan jo være - men i grunn syns jeg den var ganske spot on. Gjelden stiger, vanlige familiebedrifter stenger ned, mens et fåtall selskaper innen Big Tech tar over markedsandeler og styrker maktposisjonen sin.

Senterpartiet smir mens jernet er varmt…nå skal “ALLT” av moms,skatter og avgifter kuttes…

image

2 Likes

Da kan det se ut til at kraken er sluppet løs! Hvert fall i Michigan og Georgia.

3 Likes

Han vil også kutte i staten.

Skal være helt ærlig… skulle jeg stemt idag… Ville han der og høie fått stemmene mine.

Jeg har tilgode å være hjemmesitter, kanskje 2021 er første gang?

2 Likes

EU er Norges svar på Kina som styrer Hong Kong,-vi tror vi er fri,men det er vi ikke :policeman: :eu: :policeman:

:policeman::skier: :snowboarder:

1 Like

Det er vel ikke nedkjøringen av skibakkene som er det springende punktet. Men Before og Afterski. For ikke å si After-Afterski.

1 Like

vi har åpent i barer og cafeer…men skibakken må vi stoppe,-også i afterski,for da får Covid-19 plutselig et illebefinnende og smitter MER… :rofl: :joy:

2 Likes

Til de som er interessert i en god oversikt over hva de ulike søksmålene i Michigan, Georgia og Wisconsin går ut på, så kan denne anbefales.

2 Likes

President Roch Marc Christian Kabore gikk seirende ut av søndagens valg i Burkina Faso og får fem nye år ved makten.

Burkina Faso er et av verdens fattigste land, men presidentvalg synes de likevel å ha god styr på…

1 Like

Men for de som liker fotball var det forbudt å samles å sparke ball…

1 Like