Har nevnt det tidligere i sommer at den generelle strategien her i gården, vil ha hovedvekt i biotek/medtek industrien ihvertfall til støvet har lagt seg for så videre å sikte meg inn på reiselivsnæringen. Alt dette ble tenkt for lenge siden da covid først tok av for alvor, å det ble lett å tenke seg til at reiselivet ville få en skikkelig sur utvikling…
Nå har eg brukt noen år å fulgt bla trvx nano og moderna++, samt vært innom et par covid plays (ibio og opko). Begge gjorde fantastisk butikk for min del men er nå water under the bridge enn så lenge.
Nå er det targovax bgbio og softox som står som det mest eksklusive i mine øyne.
Synes det er en fin ting å investere i biotek og medisin utvikling, men samtidig tjene litt slanter på det. Veldig kjekt miljø for akkurat det her på tekinvestor kommer til å følge med å vekte meg rundt her så lenge det lar seg gjøre.
Litt om meg ♂
Kjøpte mine første aksjer i 2016, funcom på 1.27, meldte meg inn her ca rundt den tiden som nicket mitt tilsier, har en vanvittig risikovilje og generelt dårlig økonomisk sans.
Tjener heldigvis greit med penger å det meste går i familien, men når det ikkje gjør det så er det noe spennende i gjerde på tekinvestor
Avholdsperson, pasifist lystløyner og provokatør. Ingenting i veien med det