Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Porteføljefunksjon for Insidere

Den store tekportisen :+1:

1 Like

må man regne om til dollar?

Ja, legg inn snittkurs i kjøpsvalutaen :smile:

Vrm-usd og Vrc-usd hadde vært stas siden det har vært populært på tek.

1 Like

@trondvh: Har å få inn alle kryptovalutaer med kurser osv på to-do listen :slight_smile:

Denne siden er et “work in progress”, men viser en oversikt over alle porteføljer på TekInvestor akkurat nå: https://beta.tekinvestor.no/portfolios

3 Likes

Kanskje legge på selve porteføljen til folk at de kan legge på en beskrivelse som vises ovenfor. Mulig å forklare porteføljen og hra strategien er osv.

1 Like

Nå har også Duogdu lagt inn porteføljen, jeg synes jeg er flink jeg. Bare litt treg! :joy:

5 Likes

Ser frem til mer kryptovaluta inn der. Har nesten alt i krypto men ingenting i topp 100 så får en veldig liten offisiell portefølje :stuck_out_tongue:

2 Likes

Rart jeg ikke finner oslobørs mest omsatte aksje der også :blush: tenker da på wre-me fant den en gang , men da med $ kurs . Da jeg la inn kursen så det ut som jeg var i pluss, selv om jeg var i minus pga avrunning . Valgte å slette hele greia

1 Like

Den er på Merkur, ikke den vanlige børsen. Legger det i to-do listen :smile:

2 Likes

På porteføljesidene til Insidere vises nå også handler som har blitt gjort.

Det vil også utregnes og vises gevinst/tap på salgs-handler fra nå av :slight_smile:
Du kan også legge inn en kommentar/notat når du registrerer en handel som også blir synlig for andre Insidere. Håper dere vil bruke kommentarfeltet til å fortelle hvorfor dere kjøper eller selger :slight_smile:

4 Likes

Lodder stemningen: Ønsker du å kunne få varsel via e-post når en bestemt bruker kjøper/selger?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

burde være en form for følger funksjon

1 Like

Men vil du følge brukeren eller porteføljen? Vil du bli varslet om alt en bruker skriver og handler, eller bare handler?

1 Like

kanskje greit å se alle handler samlet i en “stor portefølje”.

3 Likes

Muligheten til å følge kjøp og salg hos de brukerne man vil følge er jo interessant, men kanskje bare som et varsel her, likt når noen kommenterer en tråd du følger, eller tagger deg etc? I stedet for mailvarsel tenker jeg.

4 Likes

@pdx
Er det mulig å ha 2 portofjøler?
Skal lage ein portefjøle med VCP , etter gode tips fra @babyrage . Da hadde det vært suverent med ein ekstra portefjøle for å følge ut viklingen.

1 Like

Ikke enda, men hvis mange ønsker det kan det bli en realitet :smile:

2 Likes

Også må du få med kontantbeholdning

2 Likes

Totalavkastning burde jo være totalverdi/innskutt kapital, så går den ikke ned når du faktisk selger noe. :slight_smile:

2 Likes