@pdx
Hva er egentlig tanken bak funksjonen “Topp 10 porteføljer i dag”?
Klarer ikkje heilt å sjå nytten av den. Dei porteføljene som ligg her består ofte av 1 eller 2 aksjer. Da kunne ein like godt hatt “topp 10 aksjene i dag.” Evt at ein må ha eit minste antall med forskjellige aksjer i porteføljen.
@pdx Hei. Jeg glemte å legge til utbytte da jeg la inn salgskursen for KIT-salget mitt så der ble resultatet feil. Ikke at det er så viktig, men mulig å få endret det i ettertid?
Tanken er at man skal kunne oppdage ny aksjer som gjør det bra, og hvem som finner de. Enig i at det er rart at man ligger øverst med bare en aksje i porteføljen, men hva med de som bare trader i en aksje om gangen og gjør det bra? På sikt skal jeg ha en smartere visning her (f.eks mest avkastning siste 6 mnd) men har ikke datagrunnlaget riktig enda.
Ikke enda, dessverre
Mulig jeg er helt blind, men hvor får jeg lagt inn nye handler?
Søkefeltet
Der hvor jeg bare legger inn det totale antall aksjer jeg har, og snittpris? Ingen mulighet å legge inn enkelthandel?
hilsen blondie 12 år
Det stemmer, hvis vi skulle kunne lagt inn enkelthandler måtte det vært støtte for å legge inn kurtasje, som gjør alt mer komplisert. Du kan også trykke på Endre-knappen ved hver investering du har for å endre. Handler lages hver gang antall og snittpris endres
Går det an å ordne så att aktietoret kommer inn? Kan per ikke legge inn mina aksjer derifra.