Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Porteføljefunksjon for Insidere

@pdx
Hva er egentlig tanken bak funksjonen “Topp 10 porteføljer i dag”?
Klarer ikkje heilt å sjå nytten av den. Dei porteføljene som ligg her består ofte av 1 eller 2 aksjer. Da kunne ein like godt hatt “topp 10 aksjene i dag.” Evt at ein må ha eit minste antall med forskjellige aksjer i porteføljen.

2 Likes

@pdx Hei. Jeg glemte å legge til utbytte da jeg la inn salgskursen for KIT-salget mitt så der ble resultatet feil. Ikke at det er så viktig, men mulig å få endret det i ettertid?

Tanken er at man skal kunne oppdage ny aksjer som gjør det bra, og hvem som finner de. Enig i at det er rart at man ligger øverst med bare en aksje i porteføljen, men hva med de som bare trader i en aksje om gangen og gjør det bra? På sikt skal jeg ha en smartere visning her (f.eks mest avkastning siste 6 mnd) men har ikke datagrunnlaget riktig enda.

Ikke enda, dessverre :slight_smile:

1 Like

Mulig jeg er helt blind, men hvor får jeg lagt inn nye handler?

Søkefeltet :smile:

Der hvor jeg bare legger inn det totale antall aksjer jeg har, og snittpris? Ingen mulighet å legge inn enkelthandel?
hilsen blondie 12 år

1 Like

Det stemmer, hvis vi skulle kunne lagt inn enkelthandler måtte det vært støtte for å legge inn kurtasje, som gjør alt mer komplisert. Du kan også trykke på Endre-knappen ved hver investering du har for å endre. Handler lages hver gang antall og snittpris endres :smile:

1 Like

Går det an å ordne så att aktietoret kommer inn? Kan per ikke legge inn mina aksjer derifra.

2 Likes

@pdx på topp igjen? vært inne og “tweaket” kildekoden litt?

image

6 Likes