Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Prøv screening-verktøy for aksjer helt gratis (+ stor rabatt for Insidere) 🔎

Jeg har gleden av å fortelle at TekInvestor har inngått en rabattavtale med Børsdata.se, nordens ledende aksjescreeningtjeneste.

På Börsdata hittar du finansiell information för mer än 1000 bolag för svenska, danska, norska och finska börsbolag. Vi presenterar över 50 nyckeltal, dagliga aktiekurser, analys- och värderingstjänster samt flera strategier som underlättar för dig som investerare, att fatta rätt beslut.

Som TekInvestor-medlem får du den første måneden helt gratis (verdi 89kr/mnd).

Som TekInvestor Insider-medlem får du de første 3 månedene gratis (verdi 89kr x 3). Dersom du ønsker å fortsette med et abonnement hos Børsdata etterpå får du 2 mnd ekstra gratis dersom du velger 6-mnd abonnement, og 4mnd gratis dersom du velger 12mnd-abonnementet. En svært bra deal som kun gis til Insidere på TekInvestor!

Du trenger ikke betale noe for å starte gratisperioden.

For å benytte deg av tilbudet som gir 1mnd gratis oppretter du bare en konto på borsdata.se og legger inn rabattkoden UJK574 under “Min Sida” -> “Premiumskod”.

For å benytte deg av Insider-tilbudet som gir 3mnd gratis + rabatt dersom du fortsetter, oppretter du bare en konto på borsdata.se og legger inn rabattkoden du finner her under “Min Sida” -> “Premiumskod”. For å få de ekstra gratismånedene dersom du ønsker å fortsette sender du bare en e-post til [email protected] og forteller at du er TekInvestor-Insider.

Ikke Insider enda? Les mer og bestill her.

Se introfilmen til Børsdata her for å få et overblikk over mulighetene:

Takk til @babyrage som tipset meg om dette nyttige verktøyet :slight_smile:

Hilsen Jørgen / pdx

*** Oppdatert med ny kode 21/10/18
*** Oppdatert med ny kode 1/12/20

47 Likes

Meget fint verktøy for mennesker som handler på fundamenta. Flott @pdx :grinning:

10 Likes

Oppdaterte første innlegg med ny kode som virker ut måneden :slight_smile:

1 Like

Snabb info till alle sammen, börsdata tilbyr nå kurser i realtid i ticksize. Ingen mer 15 min delay!

Prater da om deres tekniska verktyg.

4 Likes

Men ikkje oslo børs?
Ikkje eingang 15 min forsinka kurs. No må eg vente ein hele dag før eg får kurs på Oslo børs. Kan heller ikkje visse kurs kortere enn ein dag på Oslo børs. (Dette må jo være feil?)
Er det andre som har det slik?

Sender ein inn mail før eller etter ein har betalt?

Tror ikke det spiller noen rolle :smile:

1 Like

Dere har vel ikke misset att börsdata nå tilbyr screening i 9000 forskjellige selskaper i hele verden?

7 Likes

Hej,
Vi har idag avtal med Stockholm OMX som har intradag (15 minuter delay) för Sverige, Finland, Danmark.
Tyvärr behöver vi ett extra avtal med Norska Börsen för att få Intradag för Norska bolag.
Detta är något som vi arbetar på.

2 Likes

Suverent.

Savner muligheten til å “Screener” på veke data og eventuelt måneds data. Det hadde vært topp.

1 Like

Tack för feedback,
Vi ska bygga in mycket fler TA nyckeltal.
Då kan vi ta med detta.

1 Like

Fin tjeneste og jeg vil garantert abonnere videre om dere tar inn mer TA og utvider screeneren betraktelig.

Tack,
Båda ligger med närmaste planerna.
Kanske hinner under 2018.

  1. 16 st nyckeltal i screener.
  2. Fler TA nycketal med Intradag uppdatering.
  3. Alarm.
2 Likes

@Borsdata Skulle ønske det var mulig å screene etter kriteriene under.

1 Like

Fullt mulig. Klikke på screener, justere nøkkel talen og voila.

3 Likes

De flesta nycketal finns i screener.
Vi har inte MA150 utan MA50.

Hvordan screene: se aksjer 30% over 52week low? Er det senaste kurs/ høgsta- lågste og 1år. @babyrage @Borsdata

1 år er 52w

Jeg har litt erfaring med fundamentaldata fra Børsdata, og har sett at veldig mange tall, men spesielt P/B ofte er feil mot egne regnestykker og Reuters. Sistnevnte er stort sett riktig. Vil derfor påpeke at man bør dobbeltsjekke de fundamentale tallene fra Børsdata før man evt handler på det.