Jeg har gleden av å fortelle at TekInvestor har inngått en rabattavtale med Børsdata.se, nordens ledende aksjescreeningtjeneste.
På Börsdata hittar du finansiell information för mer än 1000 bolag för svenska, danska, norska och finska börsbolag. Vi presenterar över 50 nyckeltal, dagliga aktiekurser, analys- och värderingstjänster samt flera strategier som underlättar för dig som investerare, att fatta rätt beslut.
Som TekInvestor-medlem får du den første måneden helt gratis (verdi 89kr/mnd).
Som TekInvestor Insider-medlem får du de første 3 månedene gratis (verdi 89kr x 3). Dersom du ønsker å fortsette med et abonnement hos Børsdata etterpå får du 2 mnd ekstra gratis dersom du velger 6-mnd abonnement, og 4mnd gratis dersom du velger 12mnd-abonnementet. En svært bra deal som kun gis til Insidere på TekInvestor!
Du trenger ikke betale noe for å starte gratisperioden.
For å benytte deg av tilbudet som gir 1mnd gratis oppretter du bare en konto på borsdata.se og legger inn rabattkoden UJK574 under “Min Sida” -> “Premiumskod”.
For å benytte deg av Insider-tilbudet som gir 3mnd gratis + rabatt dersom du fortsetter, oppretter du bare en konto på borsdata.se og legger inn rabattkoden du finner her under “Min Sida” -> “Premiumskod”. For å få de ekstra gratismånedene dersom du ønsker å fortsette sender du bare en e-post til info@borsdata.se og forteller at du er TekInvestor-Insider.
Ikke Insider enda? Les mer og bestill her.
Se introfilmen til Børsdata her for å få et overblikk over mulighetene:
Takk til @babyrage som tipset meg om dette nyttige verktøyet
Hilsen Jørgen / pdx
*** Oppdatert med ny kode 21/10/18
*** Oppdatert med ny kode 1/12/20