Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Proximar Seafood (PROXI)

Tok et bet her, emi 16,2, var å få til ca. 18 på det laveste når den kom på Growth i dag.

Skal bygge et RAS anlegg ved foten til fuji i Japan, kortreist mat blir viktigere og viktigere både mtp. en grønn profil samt. ferskere varer. Salgsklar laks i 2024. Ca. 750m mcap hvor 400m er cash.

Grieg-familien, Øystein Stray Spetalen, Astrup-familien, TD Veen, Klaveness og Nutreco er blant investorene.

2 Likes

@pdx får du ordnet tickeren til denne slik at den fremkommer på listene osv.?:slight_smile:

Fikset tickeren så kursen vises øverst i tråden, men det tar kanskje noen dager før listene kommer fra VPS :slightly_smiling_face:

1 Like

PROXI: Notification of trade – Primary insider

Når skal selskaper la vær og ta inn denne fyren i pre-ipo?

1 Like

Proximar Seafood We initiate coverage with a Buy recommendation, TP NOK 24 corresponding to 8x phase 1 EBITDA - a significant discount to Atlantic Sapphire at ~14x its phase 2 EBITDA

Pareto

PROXI: Proximar Seafood signs contract with Daiwa House Industry to start construction of its RAS facility by the end of the quarter

2 Likes

Tok en lytte post her i dag. Virker som den nedadgående kurven har begynt å flate litt ut.

1 Like

PROXI: Green Bond Mandate Announcement and Fixed Income Investor Meetings

PROXI: Notification of trade – Primary insider

Den flatet ikke ut, den økte i hastighet :slight_smile:

Den tok fart gitt. Hvor langt ned skal vi mon tro?

Usikkert, synes det er svakt av ledelsen å si billig banklån og ender opp med dyre obligasjonslån.

2 Likes

Det er jo ikke godt å si, men jeg tror ikke den skal langt under 9. Men mye kan skje, er lenge til den første fisken blir sløyet.

De gikk på børs på 16.20. Vi er ikke langt unna 50% ned. Kommer vi dit tror jeg jammen jeg øker lytte posten min litt.

PROXI: Notification of trade – Primary insider

Har du økt her?

Nei. Jeg har drevet å økt litt andre plasser. Konkluderte med at denne kan ligge litt lavt lengre enn de andre jeg har økt i. Men neste påfyll av kontanter går nok til å øke her.

Har samme tanke…håper på å få økt betraktelig her når jeg er ferdig med noen andre kortsiktige posisjoner.

Proximar Seafood signs a Memorandum of Understanding with Marubeni