Hva skal man tolke ut ifra denne da i påvente av oppstart tidlig 23
Viser ivertfall at dette styret i Pryme ikke viser noe respekt for andre aksjonærer😡
Maken til møkkafirma
Her er det stille om alt,ikke rart det er null interesse i denne aksjen.
Hadde det ikke vært for at jeg sitter med så mye tap her hadde jeg solgt tvert😡
Dette er vel ikke annet enn en intern transaksjon…? B.R. van Vliet har beholdt eierandelen. Hva er problemet?
Ser du ikke problemet så har du pinadø et problem selv også.
Nå er det vel 3-4 gangen en av de lederne selger.
Må jammen stå dårlig til med de når de selger på disse nivåene
Viser igrunn at de ikke har økonomisk sans i det hele tatt når de selger med slike tap.
Latterlig er bare forordet.
Vet ikke helt hva man skal si,om han har samme antall før og etter har ikke så mue å si slik sett.
Men hva tror du et skralt marked fra før mener om dette?
Regner vel med at det går en vei😂Selv om jeg håper at det ikke gjør👍
Har en minipott som skal økes til en litt større minipott. Relativt snart. Bare glad for hver dag kursen faller på knøttlite volum. Måtte det også skje i morgen.
Pryme bekreftet i går oppstart av Plant One Q1/Q2 2023 på LinkedIn. Mao ser det nå ut til at det ikke blir vesentlige forsinkelser.
400% opp til Nordeas kursmål! Nice:-)
PRYME: NORDEA MARKETS NEDJUSTERER KURSMÅL TIL 31, FASTHOLDER KJØP
1.12.2022 08:32 • TDN Finans •
Oslo (Infront TDN Direkt): Nordea Markets nedjusterer sitt kursmål på Pryme til 31 kroner fra 85 kroner. Kjøpsanbefalingen fastholdes.
Det fremgår av en oppdatering torsdag.
“Verdsettelsen nedjusteres på grunn av forsinkelser og utvanning, men sterk oppside gjenstår”, heter det i oppdateringen.
Ikke all verdens omsetning, men for all del kult med litt bevegelse igjen.
Fabrikken blir ferdig Q1/Q2 23, så ikke så rart at de ikke har omsetning enda;-)
Pryme blir størst i Europa:
Plastic energy: 11 tonn (6 reaktorer.) Agilyx: 14 tonn (1) Quantafuel: 16 tonn (4 ) Blue alp: 17 (1) Pryme One: 30 (1) Two: 90 (3)
Thank you Elliot!
+40%
Litt komisk at Xtrainvestor, FA m.fl fremstiller det som om at Nordea v/ analytiker Elliot Peter Jones kutter “knallhardt” fra 85 → 31.
Det hele gjengen “glemmer” er at det er mer enn dobbelt så mange aksjer i omløp nå sammenliknet med da kursmålet på kr 85 ble satt. Med andre ord så kuttes kursmålet med dagens antall aksjer i realiteten fra ca kr 40 ->31. Kan ikke betegnes som enormt når man tar hensyn til at verden er midt i en resesjon…
Kursmålet virker realistisk og absolutt oppnåelig når man sammenlikner med nåværende mcap hos Pryme sine konkurrenter.
Mao er det en svært pen oppside!
Bruker på Shareville har vært i kontakt med Boudewijn van Vliet hos Pryme
“Jeg var i kontakt med mr boudewijn i går og han bekreftet per mail at de er noen dager unna 5 års kontrakt med en av de store, dvs han bekreftet at avtale skal signeres ila q4 2022 dvs kun få dager igjen. i tillegg så sier de i q3 at de forhandler med 2 strategiske aktører om eierskap, en av dem tror jeg er Shell. Den andre kan være Suez”
Børs sensitiv informasjon på Mail fra primær innsider……