Siden vi venter pÄ neste kapittel i PGM, kan jeg tipse om et annet selskap for de interesserte. Jeg kjÞpte den selv, nevnt her tidligere som et spekulativt case, men fortalte ikke noe mer om dette.
Kun et tips, GjĂžr opp egen mening, viktig.
Dette er QMX Gold. (QMX).
Dette er et Exploration selskap, som driver i det kjente Abitibi , Val L Ore mining camp,
Quebec, Canada. âMediumâ stort med klar ambisjon om Ă„ dra dette selskapet videre. De har kommet langt i prosessen og har siden 2017 drillet ca 90.000m, speedet dette opp med et tillegg pĂ„ 45000m i Ă„r ( pĂ„gĂ„r fortsatt).
Flere store selskaper driver produksjon her og noen har ogsĂ„ plass blandt eierne i selskapet.( se listen under). Mao, de driver i et tett og âovervĂ„ketâ samfunn med mining.
Selskapet er underpriset nÄ etter min mening, ( se presentasjonen og en skisse viser en sammenlikning) samtidig stÄr vi foran en ny milepÊl som kan forandre tingene allerede fra starten av November, med et oppgradert NI-43-101 (dokumentert ressurs model) for ett av prosjektene (Bonnefond) som da nÄ skal presenteres.
Se gjerne presentasjonen for detaljer, interessant i disse tider med sultne produsenter som etter min mening kan setter klĂžrne i dette selskapet som ett av scenariene.
Investorer:
E.Sprott
O3 mining
Eldorado gold
Osiko gold royalties
Probe metals