Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Questerre Energy Corporation (QEC)

Ja her ble det slakt :sweat_smile:

Hehe, aksjer liker å gjøre en test av støtte. Kursen har støtte hvor den sluttet i dag :slight_smile: Men det var vanskelig å spå dette slaktet når vi så dagens åpning :joy:

1 Like

Jeg kjøpte mer jeg ved støtte. Hva mener du er støtte her ? Må candelstiken slutte helt under støten for at bruddet er bekreftet ?

1 Like

1,45 mener jeg er støtte. Det kan man se i Desember også at den snudde opp der. Jeg blir ikke bekymret om den går noe lavere enn det heller. Men etablert brudd noen dager under støtte med masse volum osv, så er der jo klart den kan falle mer.

2 Likes

Regner med at det siste nedsalget kanskje skyldes og at det er fredag.

1 Like

Og vi fortsetter ned…

Dårlig greier her ja, slenge utigjen ?

Forøvrig tatt noe rec nå på 5,3

Frister å kaste korta her. Solgte du?

Fikk kjøpt 65000 til nå.
Måtte q2 komme med noe good news som sender qec himmelhøyt:)

1 Like

Får vel bare sitte rolig så går det vel opp :slight_smile:

Sitter, men kan nevne at eg har tapt noen laken på en dårlig thin trade idag

1 Like

Kan ikke vinne alle …

1 Like

XL2016
I dag kl 12:23 130

The Role of Gas in Today’s Energy Transitions

Spiser du is eller er du ute @Kronn?

Sitter eg, men skulle trolig bare lempet ut :roll_eyes:

Hvorfor. Burde kjøper mer! 2 brønner ble vel koblet på i Q2. Samt det bør kommer div. Nyheter 12.08.

Vi nærmer oss oppdatering.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/04/Questerre-analytiker-Derfor-fortsetter-oppturen

1 Like

XL2016
I dag kl 01:17 183

Lobby Utica R. 30.07.2019

Google oversatt

Representasjoner til forskjellige offentlige kontorholdere angående utvikling og endring av lovverk og forskrifter knyttet til hydrokarboner i Québec, særlig hydrokarbonloven, forskriften om leting, produksjon og lagring av hydrokarboner i det landlige miljøet og Québec energistrategi og andre forskrifter for anvendelse av hydrokarbonloven. Representasjonene er særlig ment å redusere den administrative belastningen som er pålagt letehavere og å sikre at regjeringsorienteringer fremmer en sikker utvikling av hydrokarbons datterselskapet i Quebec, samtidig som de respekterer miljøet og de berørte samfunnene. home.

Representasjoner til de berørte avdelinger for å få alle autorisasjonene som kreves for et mulig leteboringsprosjekt i St. Lawrence Lowlands. Autorisasjonene det vises til inkluderer særlig autorisasjonssertifikater utstedt i henhold til loven om miljøkvalitet.

https://www.lobby.gouv.qc.ca/servicespublic/consultation/InscriptionsRecentes.aspx

Skjer mye nå, det er bra.

Nå kommer denne :slight_smile:

1 Like