Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Questerre Energy Corporation (QEC)

Hva tror folk her om QEC. Selv passer dette fint inn i min strategi for øyeblikket.

Jeg tror(og håper) at de neste par månedene vi har framfor oss vil bli utrolig spennende :slight_smile:

Ja tror det blir fint! Spytte inn litt mer penger på tirsdagen :beers:

Det er alltid fint med lit forklaring på hvorfor man tror det blir fint eller ikke :slight_smile: Lag gjerne en egen wiki…!

Dette er hentet fra HO. Vet at informasjon fra der skal tas med en klype salt, men pareto sin analyse og kursmål er meget godt. Forøvrig kursmål på 12 kr

"Vi venter på flere meldinger som kan komme “any day”, hvem tør sitte short eller være ute når meldingene kommer?

-JV Jordan kan komme når som helst
-Salg assets, selv om vi ikke håper på det nå
-8 Nye brønner borres i løpet av året

  • Q1 presentasjon 12. mai
  • Vår største trigger, regulering Quebec, skal være på plass SENEST 21. juni!
  • Så har vi fått inn Fredriksen medarbeideren (Seatanker Group HOLEN inn i vårt styre. Er Fredriksen allerede aksjonær via skjulte kontoer, eller på vei inn? Time will tell!
  • Toppledelsen sitter ivertfall alle fullastet med aksjer og er rigget for opptur.
  • EMI a kr. 5 overtegner i februar, nedsiderisk mtp. emisjon er nå derfor borte/selskapet er rigget for vekst.

Lykke til alle QEC aksjonærer, vi går en spennende
år / sommer i møte, det er ivertfall helt sikkert :-)"

Eg syns dette er meget spennende samt det ligger i en fin opp trend nå. Var nede så vidt og testet nedre trend linje på fredag.

1 Like

Bingo!

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=426129

Får håpe eg klarer å få mer aksjer i morgen til en fornuftig pris

Jeg har lest en del om QEC, hadde jeg ikke vært all in i Nano så ville Qec vært et solid alternativ. Å få doblet investeringen sin der virker som ganske sikkert.

Opplevde dobling og vel som det, i høst, men eg har gjort noen dårlige trader
I ettertid

Hvis ting går som jeg håper, så selger jeg 15-20% av beholdningen min i Nano i sommer. Hvis ikke Qec har tatt av til da, vil jeg kjøpe en del der. Har også tro på Apcl, men er nok for sen der.

1 Like

Begynner det ikke å lukte litt fugl av QEC nå?

bevegelser i positiv retning vertfall

Tror potensialet her (ikke det fundamentale, men ved et rally slik som det i høst/vinter) fort kan være dobling.

Jeg har ikke lett så mye, men det er vel snakk om en ny bill de skal trumfe gjennom i disse dager, som åpner for litt aktivitet i Quebec?

I følge SIlver på HO, er vel dette i natt tror jeg…

Innlegg av: silver205 (13.06.17 14:17 ), lest 1822 ganger
Ticker: QEC
QEC - Bill 132 godkjennes i kveld
Dagens agenda, 132 er i steg pasage, da blir det avstemming og Adopte i kveld!

Gratulerer!

http://www.assnat.qc.ca/Media/Process.aspx?MediaId=ANQ.Vigie.Bll.DocumentGenerique_130285en&process=Default&token=ZyMoxNwUn8ikQ+TRKYwPCjWrKwg+vIv9rjij7p3xLGTZDmLVSmJLoqe

Edit: Også vil eg nevne Pareto sitt kursmål på 12.

1 Like

Ser at Bill 132 ble godkjent med 103 for, og 0 mot. Hvor viktig er dette? Ser det ropes halleluja på HO, men kan man egentlig forvente noe rally? Har hele tiden hatt Qec litt i sidesynet. Blir det trangt på mandag?

Ikke vet eg, men sist gang en slik Bill gjekk igjennom gikk kursen fra ca 5,25 på en fredag og hadde en range på 7 til 9 kr intradag på mandagen. Nå ligger det vell ingen hindre i veien for å begynne boring. Noe de har (QEC) har jobbet for i 8 år

Hvis det var så klart, burde det jo absolutt være priset inn!

Tok denne inni porteføljen på dagens nedgang. Synest denne ser meget spennende ut!

6 Likes

Gikk også inn med en post på denne idag, interessant prospekt med tilsynelatende mange interessante nyheter i nær fremtid! Krysser fingrene:grinning: