Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Rabatt på Insider-medlemskap + minikonkurranse :) [avsluttet]

Mange har fått med seg at TekInvestor er 3 år - det feirer vi med halv pris på Insider-abonnement de første 3 månedene via denne lenken.

Så langt er det rundt 30 nye Insidere som har fått jubileumsrabatt - men det hadde vøri gøy med enda flere :smiley: Jeg har derfor utvidet fristen til søndag kl 23:59 :slight_smile:

Men @pdx, hva med meg som allerede er Insider - burde ikke jeg også få litt rabatt?

Jo! Skriv noen ord om hva du får igjen for ditt Insider-medlemskap i denne tråden, så vil jeg trekke ut 3 som får akkurat samme rabatt som nye Insidere: halv pris de neste 3 månedene.

God helg, og husk, bestill innen midnatt søndag :slight_smile:

2 Likes

Jeg vil ha halv pris på insider-medlemskap (ikke at jeg trenger det siden jeg liker å sponse deg med cash, men sier ikke nei til gratis konkurranser :P) fordi at dette er med hånden på hjertet, det beste forumet jeg har funnet sålangt i Norge (både på kvalitet og oppsett på hjemmesiden/app). Det finnes mange forskjellige personligheter her inne, noen bidrar mer enn andre, men jeg tror det er bra at alle har forskjellige meninger,

Dette bidrar til gode og sunne, og ikke minst veldig morsomme diskusjoner med memes (du vet hvem du er) - Et bonuspoeng er at admin er flink til å luke ut trollene, noe som er helt fraværende på andre forum. Vet at det er mange dyktige folk her, noe som gir økt kunnskap og økt interesse for investeringer og selskaper. Totale summen av dette har gjort at jeg har blitt en mer tålmodig og bedre investor takket være innlegg, personlig magefølelse og egne vurderinger. Alle er vel glad for å tjene litt penger :slight_smile:

Ble litt lengre innlegg enn jeg trodde, men dette er bare en liten brøkdel av hva jeg synes om å være en del av dette fantastiske miljøet. Informasjonen her inne er gull verdt, og det vi betaler er verdt hver eneste krone, spesielt fredagene på chatten. :joy:

9 Likes

Jeg bruker så mye tid på forumet at det ville vært dumt om jeg betalte full prisfor det.

Setter forsåvidt pris på alle de gode debattene og etterhvert venner og bekjente man har knyttet. Fra den spede begynnelse med Funcominvestor til dagens Tekinvestor har det vært en formidabel reise. Ingen tvil om at vi er flere som har knyttet gode nettverk og gått fra å være rimelig amatør og hobbyinvestorer til noe som snart kan ligne næringsvirksomhet.

Håper galskapen fortsetter mange år fremover!

10 Likes

Jeg får masse aksjekunnskapgains! insiderne er også en veldig hyggelig og lærerik gjeng :slight_smile:

Ps: hadde jeg hatt en tekinvestor
t-skjorte med logoen «jeg er en insider» … hadde jeg gått med den… av og til

3 Likes

Elsker konkurranser!

Jeg er insider fordi jeg synes det er nyttig å kunne diskutere i realtime når ting skjer på børsen via chatten. I tillegg er det digg å ha en insider del man kan diskutere med færre når det blir for mye «støy» i de åpne trådene :slight_smile:

6 Likes

Som insider får jeg tilgang til investorer med unik spisskompetanse og kan delta i- eller observere diskusjoner som setter meg i stand til å ta mer verdiskapende valg i fremtiden. Som takk bidrar jeg meg ferske memes og irriterte metaforer rundt algoritmehandel. Med unntak av at @Hakon insisterer på at jeg ligner på Per Sandberg, så er alt veldig stas som insider :eggplant:

6 Likes

fb0412a0587a1c7c07c31bb6dde224752fe2aa22_1_690x920

IMG_0517

edxxw

3 Likes

(Ja det stemmer, jeg piffer opp kunsten min med Trump stickers for å trigge skjøre sinn)

6 Likes

Vil bare si jeg ikke vil ha rabatt. Medlemskapet er verdt hver krone, og du fortjener full pris av meg! Men få ordna topp 300 krypto i porteføljen! :grin:

Edit:
For å presisere om det kunne misforstås, jeg ekskluderer meg selv fra konkurransen da innlegget er min faktiske holdning. Men flott du gir folk muligheten! Flere som fortjener rabatten, jeg er mer en observatør :slight_smile:

4 Likes

Mange gode tilbakemeldinger her, takk! :smile: Jeg kårer 3 vinnere på mandag :smile:

1 Like

Jeg vil betale den prisen jeg har, og stemmer forøvrig for at du tredobler prisen til @Evilfreud fordi han plager oss så ofte her inne :rofl::rofl:

4 Likes

3x0 = 0 kr

Enig der :stuck_out_tongue:

(fikk endel gratis måneder fordi jeg vistnok bidro, kan man da tolke det som at plaging av deg teller som bidrag? ) :smiley:

3 Likes

Kun 5.5 timer igjen før tilbudet forsvinner :smile:

Kom innom dette forumet i den verste funcom hypen ifjor. Etter å ha vanket på HO en stund, og blitt rævkjørt av hausinga til Bagger, skjønte jeg kjapt at gresset er faktisk grønnere på andre siden.

Med et konstant voksende samfunn her på TI har jeg nesten ikke behov for kryssjekke kilder lengre med andre plasser, da flesteparten som er her er seriøse og svært kunnskapsrike folk. Syns forumet stadig utvikler seg til det bedre, og så lenge jeg driver med aksjer kan jeg ikke være foruten Tekinvestor!

You go girl @pdx :smiley:

8 Likes

Takk for fine ord, @Kraakko! :smile: #TekInvestor4Life #girlpower

Bare to timer igjen av tilbudet nå, hele 52 har blitt Insidere via denne dealen til nå, men målet mitt var 20, så dealen var kanskje litt for god? :smile::sweat_smile:

Velkommen til alle nye Insidere!

1 Like

Det de sa!

2 Likes

Siste sjanse, 8 min igjen :smile:

1 Like

Teller det hvis man skriver dobbel innlegg? :joy:

1 Like

Jg syns jeg burde få d fordi jeg alltid er for seint ute :roll_eyes::joy::joy:

2 Likes