Helt skjødesløs selging til tider, men virker som det er grei appetit på aksjer nedi 3.5-3.6. Satser på at det er noen som “må” selge & ikke at det er noe galt.
Er vel noen som får angst når de ser det tekniske bildet, og andre som ser sitt snitt til å kjøpe på salg.
Dette her er årsaken til kortsiktig kursfall, var noen som måtte ut og da utnytter man svingninger, kjøper for 3,5 selger for 3,7 som er grei profitt for flippere. Den 3.5 mill dealen var i går og den på 1.2 var i dag.
Det går ikke an å legge til grunn TA på en liten aksje som reach, kommer noen med 4-500k og vil ut så styrer man kursen derfra.
Man kan selvfølgelig ikke forutsi alt, og store aktører vil kunne påvirke kursen uavhengig av TA og FA og alt annet. Dette gjelder alle aksjer, ikke bare små. Jeg fulgte med når det tippet over, så ganske teknisk ut for meg, ikke alltid helt tilfeldig når store aktører selger heller da…
Føler at teknisk kun er noe man kan bruke på aksjer med et veldig stort volum, men det fundamentale med denne casen er veldig bra. Var selv med i nedsalget både i dag og i går, så tipper kun dette er kortsiktig. Det var forøvrig noen mini blokker. Bedre at de ble solgt slik en at de skulle bruke lang tid på å selge aksjene over børs.
Største usikkerhetsmomentet slik jeg ser det er om de bruker kjøp av flere Reach Remote som en unnskyldning for å kjøre en ny emisjon på underkurs for å sikre store aksjonærer flere billige aksjer.
Det kan også være en grunn til å holde kursen nede intill videre.
Godt poeng! Men her har Wilhelmsen allerede ordna seg en rett til øke eierandel i selskapet til 4kr aksjen ved at de går inn med 160 mill. Q2 ligger nok an til å bli det beste resultatet de har hatt.
Tror omsetningen blir veldig bra, men de leier båtene og utgiftene kan ha gått litt opp de også, om dog ikke så mye. Men Reach remote prosjektet har jeg veldig stor tro på. Det kan bli noe teknisk klunder der, men samtidig tror jeg det ikke et teknisk for komplisert til at de ikke klarer det. Regner med at de har tenkt på og har oversikt over trådløs dekning og vet at de ikke mister kontrollen.
Har en presentasjon fra REACH når de hadde emisjon tidligere i år, står endel om hva de betaler i båtleie der. Send meg en PM så skal jeg som jeg kan få sendt det til deg
JOSO INVEST AS… De siste aksjene hans, Tidligere styreleder i Reach, ser ikke ut til å være aktiv i driften lenger nå. Solgte den andre halvparten for noen uker siden.
Ser mycket billigt ut. Vad som är extra intressant är att analytiker fortfarande diskonterar Reach Remote som ett misslyckande, och det ligger inte i de framtida siffrorna. Jag skulle inte satsa mot Kongsberg Upside