Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Reach Subsea (REACH)

Reach Subsea kom altså med veldig fine tall på Q3 rapporten, som så har blitt etterfulgt av kursnedgang. Av og til synes jeg det er vanskelig å forstå utvikling i aksjekurs. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Noen er positive iallefall ;

REACH: PRIMÆRINNSIDERE KJØPT TOTALT 69.375 AKSJER

Oslo (Infront TDN Direkt): Bård Thuen Høgheim (CCO) og Audun Brandtzæg (CTO) i Reach Subsea kjøpte 23. august 2023 henholdsvis 19.375 aksjer og 50.000 aksjer i Reach Subsea til en kurs på 4,37 kroner og 4,34 kroner pr aksje. Det fremgår av en melding torsdag. Etter kjøpet eier Høgheim og Brandtzæg henholdsvis 630.000 og 150.000 aksjer i selskapet. TDN Direkt finans@tdn.no Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70

:wink:

Reach er nok fortsatt tilknyttet oljeprisen. Analytikere ser nok en sterk med litt andre øyne på selskapet enn oss «blue sky amatører» som ser vekst uansett makro.

En mulighet for oss som ser selskaper og ikke sektor.

Det er jo ikke snakk om noe annet enn at hvis oljeprisen faller til 30$, så vil Reach Subsea slite :stuck_out_tongue:

1 Like

https://keyfactsenergy.com/news/24457/view/

2 Likes

Financial calendar

På kurs 4,19, får jeg estimert PE for 2023 på 5,6 (utfra diluted earnings). Det er uten at jeg har regnet med cash-en de da får som er 60 øre aksjen. Hvis man regner med at de bare betaler den ut, så blir kursen effektivt 3,59, så blir P/E på 4,8.

Her er det jo priset inn stor sannsynlighet for at oljeprisen kommer under 40-50$ som vil kunne bremse oljeinvesteringene.

Reach Subsea ASA - Mandatory notification of trade - primary insider

2 Likes

Måtte selge litt Reach Subsea for å kjøpe noen andre aksjer, de er nå solgt igjen og jeg har kjøpt tilbake. Jeg er jævelig usikker på oljeprisen framover og hva det vil si for selskapet, men samtidig, så framstår selskapet latterlig billig med oljepris på 60$+. Pent med innsidekjøp av en av lederne i Reach Subsea.

1 Like

Gode jobbtall fra US! I mitt hode bør USD stige videre (over 11 kroner mot nok igjen), US 2 og 10 yrs yields stopper nedgangen og korrigerer seg noe opp igjen, Oljeprisen bør stige og US aksjer vil fortsette oppover, meget gode tall, Payrolls 199000 (185000)- Arb. heten ned fra 3,9 til 3,7% og oppgang i lønninger…ikke noe deflatorisk signal fra US altså , meget godt nytt for US økonomi !!

Så renten skal opp. Det gir press ned på aksjer.

1 Like

Forventningene i markedet etter tallene i dag; stabile renter i US frem til sommeren og deretter 3 rentekutt ut året, altså 2024… (iflg analytikere Bloomberg), enig med dem! Ingen resesjon, men Softlanding… Husk dette er idag, som du vet er markedene volatile og både makro, politisk uro og Geopolitiske utfordringer kan endre bildet raskt :wink: Spennende tider…Nice w/e :grinning:

Reach Subsea - Exercises under share incentive program

Reach Subsea - Exercises under share incentive program

1 Like

Reach Subsea ASA - notice of contract award with Equinor for services in Brazil and expansion of order backlog

1 Like

Reach Subsea ASA - kunngjør kontraktstildeling med Equinor for tjenester i Brasil og utvidelse av ordreboken

4 Likes

Den der lukter det bra margin av

1 Like
2 Likes

Reach Subsea ASA – New share capital registered

Financial calendar