Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

De har ikke guidet volumproduksjon helt enda, da en konsumentversjon av Deepframe fortsatt er i pilotstadiet.

“We are building the first prototype as we speak. But in consumer solutions price is a key factor, which in return comes with large volume production. And therefore project negotiations and commitments will determine when we see the first products on sale,” said Dyrholm."

Mai, 2017

Tror heller den første spådommen er riktig, gir en mcap på 500mSEK som er OK prising. Eller, begge kursmål er riktige, ettersom 30-34 må passeres på vei til 48 :wink: Har akkumulert en del i dag :slight_smile:

Realfiction stengte på ATH vid callen :wink: Vi var oppe å snudde 26.10, men det er callen som teller, 25.40 var nivåen vi trengte å stenge over. Vi gjorde det også på lav volume. Jag holder alle min aksjer videre opp mot 34 kr. Blir en interessant uke!

3 Likes

Var herlig @babyrage! Jeg plukket opp en del aksjer i dag men er ikke helt ferdigkjøpt, så fint om den dupper litt på morgenkvisten i morgen så jeg får skviset inn siste rest!

på konferanse i USA, så fine tall å våkne opp til. Fantastiske bidrag fra @babyrage. Tror mange av oss bare følger deg her.

Fisket noen ekstra på 24,80 så får vi se om det var et godt kjøp :slight_smile:

edit: Ser jeg skulle lagt meg enda lavere :frowning:

Agnet ute på 24!

Edit: Spørs om det ble litt lavt…

Avanza må bli klare, sen ska vi opp igjen.

De kan bli klare nå, fikk litt på 24.40 :slight_smile:

Har agnet ute jeg også, den var nede der så flytta jeg ordren (ble for grådig) og fikk ikke, la meg opp til utgangspunktet nå men ender vel opp med å kjøpe høyere fordi jeg er for treg :smile:

Enig der noc, bedre at du kjøper meir litt oppover :ok_hand:

1 Like

enig, jeg kan godt gjøre mine tilgjengelig rundt 34kr :smile:

Irriterer meg at a). Det bare er Nordnet og Avanza som holder på og b). det er latterlig små poster. Helt umulig å få kjøpt noe volum uten å pushe kursen opp for mye! La f.eks inn kjøp på 1000 aksjer og så kommer en løk og legger inn kjøp 10 øre over på 20 aksjer. What the hell…

Edit: der gikk første kjøp gjennom på 24.40. Delt opp kjøpene i 3 bolker nå - virker smartere :smile:

Minner om en stor pump and dump denne, det gjelder å ri bølgen og hoppe av i tide.
Happy trading og husk å ha en mental SL :ok_hand: !

2 Likes

Hva baserer du det på? :slight_smile:

RSI nærmer seg der den snudde sist. Satser på 23.50 holder i dag. Er nivået jeg ville lagt meg på for de som ikke er inne, og kjørt en post til på 21 om den ryker, men tror og håper den holder :slight_smile:

@Nocturne hunch

Pump and Dump? Ehrm… :clown_face::gun:

time will show :kissing_heart: