Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Det trenger ikke snu her, men den viser ikke styrke nå, slik jeg ser det.
Relativt til grønne dager er det høyt volum på røde dager. Volum er vesentlig, som @Nocturne gjorde et forsøk på å belyse hinn dagen.
RSI indikerer at bull racet stagnerer.

Har du noe konstruktivt å bidra med @babyrage utover: Ehrm… clown_face:gun:
Forøvrig en kommentar jeg mener du bør holde deg for godt til i denne tråden.

Er det noen forventinger om nyheter som skal komme?

De har nettopp lansert et nytt produkt. Dette produktet ble gjort tilgjengelig for kunder 12. september. Avtaler kan komme når som helst, avhengig av hvordan selskapets nedslagsfelt tar imot produkt, pris og infrastruktur.

Edit: Tas 24,50 ut, tror jeg vi nærmer oss null/blått ved close.

Slik jeg ser det er selskapet fremdeles litt uoppdaget – det er for det meste småsparere som handler aksjen hvis man ser på meglerstatistikken. Det er lite aksjer i selskapet og lav free float. Mcap er i skrivende stund 300mSEK. Dette er billig etter min mening. Ikke basert på inntjening – men basert på potensiell vekst. Kan fort se for meg at selskapet burde være 3-4x hvis alt klaffer 1 år frem i tid. Dette markedet er forventet å vokse til rundt 80 mrd. dollar innen 2021.

Kilde: https://www.digi-capital.com/news/2017/01/after-mixed-year-mobile-ar-to-drive-108-billion-vrar-market-by-2021/#.WcoTasig-Uk

image

Minner også om Facebooks oppkjøp av Oculus Rift for 2 mrd. dollar. RealFiction er helt klart en oppkjøpskandidat på litt lengre sikt. Hvis man ser på oppkjøpene i denne bransjen blir de hyppigere.

Deals to AR/VR startups have seen a massive boom in recent years, with 2015 seeing a record 135 deals and $700M in funding.

Tech giants like Google and Twitter are getting involved with AR/VR. Google led investments in Magic Leap, the secretive AR startup that’s raised $1.4B, and Twitter recently confirmed it’s building a dedicated AR/VR team in-house.

M&A in the space has also grown more frequent, especially in the wake of Facebook‘s high-profile acquisition of Oculus VR for $2B in 2014. We used CB Insights data to track notable AR/VR acquisitions since 2013.

image

Kilde: https://www.cbinsights.com/research/top-acquirers-ar-vr-ma-timeline/

Realfiction har bevist teknologien gjennom Dreamoc som allerede generer inntekter. Nå står Deep Frame for tur, og denne kan bli markedsrevolusjonerende. Tenk bare på mulighetene om f.eks Sony eller Microsoft anskaffer seg denne teknologien til gaming! Eller tenk 3D film på kino uten 3D briller? Mulighetene er mange, og selskapet er såvidt i gang.

Disclaimer:
Jeg eier aksjer i Realfiction og anbefaler alle å gjøre sin egen research før de innvesterer i selskapet.

4 Likes

Noen med tilgang til full bok og kan gi ratio for kjøp/salgt i realtid?

Close 23.50

Akkurat på sperra?

Haha, akkurat på støtten! Magisk.

Instinet med høstslipp på tampen i dag. Ikke helt etter planen. Spent på morgendagen.

Jag har begynt snitte in idag. Mitt fremste bull scenario er en reversed HS med støtte 22 kr, sen må vi ta ut blå nakke med volym. Ellers savner jag også en våg 5.

Bruce Willis och Realfiction/Dreamoc: http://dreamoc.com/sobieski_and_bruce_willis_use_dreamoc

Phillips & Iker Casillias, Tag-Heuer & Leonardo Di Caprio: http://dreamoc.com/tag-heuer-odyssey

Samsung

Noen av kundene. Lurer på hvem som er først ute med DeepFrame!

1 Like

Ser man nøye på videoen med Leo ser man de allerede har kommet langt med Deep Frame II :slight_smile:

image

2 Likes

Trippel botten på 23.20, føles som greit R/R her i det korte.

1 Like

Ingen aktivitet i dag fra kl 16:38. Ser ut som god pågang før og i slutt auksjonen nå :slight_smile: Ser ut som vi muligens closer over 24

Close 24.00

Yupp skikkelig fin close. Hold koll på trendlinjen imorra. Brytes den ska vi nok besøke nakken en gang til. Fiskere en hel del igår og har økt idag. Brytes vi ber imorra så kmr det gjøre skikkelig vondt :roll_eyes:

1 Like

Sitter rolig men kommer til å muligens kjøre en liten SL om den bikker for lavt. Ser for meg vi skal close over forrige topp på 25.70 om det skal være duket for videre oppgang? Hadde passet bra med noe news her nå… :wink:

En liten del av meg forventende seg dippen. Idag har jag økt på så mye jag fikk tak i … denne dippen burde vara nok, og bekrefte en reversed HS. Neste stopp burde være nakken.

1 Like
6 Likes

Fin close i dag :slight_smile: