Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

Livestream från Realfiction
https://yourstream.dk/realfiction/

During the presentation, Steen Iversen will explain the core principles of the ECHO technology, as well as how and why it has several major advantages over the current lightfield technology and holds the potential for low-cost mass production. Additionally, a short explanation of the ongoing international patent process will be provided. The presentation will not include any new information such as partnerships, licensing agreements, plans to complete or financing plans.

Oi, hva skjedde her idag?

Noe som kom frem under presentasjonen?

Många har nog trott att de skulle ha kommit längre i utvecklingen av ECHO än vad de har gjort. Har säkert varit extremt många raketjägare inne i Realfiction efter att det har hypats väldigt på diverse forum.
Här kan man se presentationen - https://www.youtube.com/watch?v=BypUCbDKm_0

1 Like

Ja, det viser hvor styr betydning hype har, spesielt på mindre svenske aksjer. :roll_eyes:

Har begynt på presentasjonen nå, men det var temmelig avansert, skjønner at mange ble litt skremt. I hvert fall hvis de bare så for seg en ferdig TV i løpet av måneden… :sweat_smile:

Första promotion videon för Project ECHO ute nu.

1 Like

Noen updates her i det siste, er det stort sett trading som gjør at denne har gått så kraftig ned i det siste?

Nedturen begynte vel da det ble annonsert at det vil ta noe lenger tid enn forventet å få godkjent patentet.

Aksjen hadde gått som ei kule på forventning om at de snart var i mål med produktet, og mange ble skuffet. Klassisk hype, sannsynligvis med innlagt pump’n’dump…

Nedturen har blitt kraftig forsterket av Corona og generell nedgang nå.

Jeg har fulgt aksjen lenge, men ble løpende etter og fant aldri rett anledning. Bestemte meg for å kjøpe på returen hvis den kom langt nok ned, og hadde først target på 25kr, så kjøpte litt for noen uker siden, men solgte kjapt med minimal gevinst. Satte nytt target på 20kr, så nå kjøpte jeg meg inn igjen på 20,50kr.

Utviklingen går sin gang og jeg tror ikke Corona bør påvirke Project Echo i nevneverdig grad. Samtidig har selskapet sagt at de vil komme med mer info og detaljer/videoer rundt Project Echo i høst («A detailed roadmap for the completion of ECHO will be presented later this fall.»), så kan fort bli en god rekyl ved rett info. :+1:

1 Like

Nå har denne ligget i dvale en god stund, og jeg regner med vi er i nærheten av bunn nå.
Jeg er langsiktig i denne, og tror vi går spennende tider i møte.
Kommende trigger er samarbeidspartner som de sier de skal forsøke i finne i løpet av våren 2021.
En melding om dette tipper jeg blir starten på en ny hype, som forhåpentligvis holder seg gående lenger enn den forrige :slight_smile:

De sier de potensielt kan ha et produkt på markedet i 2023.

Tanker fra RedEye forumet:

Det er ikke en oppdatering fra redeye. Er bare en random på forumet som har postet :slight_smile:

2 Likes

Takk, har editert posten nå :slight_smile:

1 Like

Realiserte du noe gevinst på turen opp her i 2020?

Nei, hadde snitt på 10,8 men bare lavt innskudd. Syntes det var gøy med en post som hadde noen 100 % i pluss, så jeg droppet stop-loss.
I etterpåklokskapens lys burde jeg selvsagt realisert, lesson learned :wink:
Har dog benyttet muligheten til å fylle på mer nå, klar for ny opptur :slight_smile:

2 Likes

Tok en posisjon her i dag, synes den ser ut som ligger nær bunnen.

Hva tror du?

Ikke mye som skjer her før det evt kommer melding om samarbeidspartner tenker jeg. Når / hvis det kommer er det selvsagt en sterk trigger som vil sette fart på kursen. Om den uteblir holder vi oss nok der vi er, kanskje enda litt lavere om det er frykt for at de ikke skal finne en partner i det hele tatt. Selv sitter jeg på aksjene til dette er avklart, håper selvsagt det ordner seg :crossed_fingers:

1 Like

ECHO development
During spring, Realfiction has continued to progress according to plan with the integration license package for its ECHO holographic display technology together with its domestic and international development partners. Many leading scientists at the development partners have now joined this project and expressed their enthusiasm and confidence in the crucial ability to create extremely small, fast, and bright pixels in a scalable commercial solution based on the ECHO technology. To further speed up the development process, the company is looking to expand its ECHO development team in geographic areas with strong commercial display expertise.

In addition to the technical development, Realfiction has during the summer held meetings with display industry suppliers and consumer electronics companies and is in touch with large display manufacturers to schedule meetings. The feedback received so far has been positive and constructive, and Realfiction is eagerly looking forward to further intensifying the dialogue at upcoming commercial meetings.

To ensure that ECHO holographic displays have access to a flow of exciting holographic content from day one, Realfiction has invented a software solution as a part of its ECHO strategy. This software has the potential to become an industry standard for the conversion of 3D films into holographic films. A patent application for this exciting software solution, named “HoloWize”, was filed by the company in April 2021, and a search report from the patent Examiner, that pre-validates the novelty of the HoloWize software, has subsequently been received.

1 Like

:eyes:

flerbruker holografisk tv uten briller, KAN bli en realitet etter dagens melding å dømme:
Realfiction discord: https://discord.gg/PzXNkrKrzD

2 Likes

jeg må nesten svare meg selv: er det lov å uttale seg så bull i en børsmelding?

…we are inviting potential commercial partners and other parties of interest to view the display in Taiwan from the end of February 2023,“ says Realfiction’s CEO Clas Dyrholm…

By holding demonstrations of the first version of the ECHO display, the Company is able to benefit from the positive momentum gained in recent meetings with potential commercial partners.

“During the commercial discussions held so far, we have received further evidence that ECHO is a highly sought-after display technology. Even though we have not been able to showcase the first display yet, the reaction in everyone’s eyes when we talk about its capabilities is nothing but priceless,

Veldig positiv melding, men her vil nok action snakke høyere enn ord. :wink: De har i lang tid hatt samtaler med potensielle partnere, synes det er litt merkelig at de nå står klare til å invitere alle i en offentlig demonstrasjon, og ikke har inngått noen MoU eller lignende med noen av de store merkene.

Potensiale er selvsagt skyhøyt, men track recorden jobber nok dessverre litt mot dem. De har litt å bevise, men forhåpentligvis klarer de det!

Kan du få en god nok deal på et produkt ingen tror på at kan finnes før du ser det?
talk is cheap.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig? altså det er sikkert muligheter med dyre linser, illusjoner og jedi mind tricks. men… ja, jeg blir litt wtf: når de sier “no technological limitations” på flere brukere, uten tap av oppløsning, så da går det på bekostning av refresh? (må lese melding som fandens advokat her føler jeg) jeg kommer antakelig til å bli realfiction patent ekspert ila dagen og kvelden

addit 1feb 2023: Var da litt info i tråden om en bare gadd å bla og søke litt:

addit 7feb -23: nesten time lang youtube video med tech primer som forklarer “realismen” og teknisk løsning https://youtu.be/BypUCbDKm_0?t=317

1 Like

Community post på redeye, (ikke lest, men ser ut som en omfattende innføring i caset)