Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Realfiction (REALFI.ST)

@babyrage har dere en side i Sverige lik denne? http://home.broadpark.no/~borsdata/OVERSIKTE/ Evt. Hvordan jeg kan finne slik informasjon?

Tror vi var utsatt for en Haning man RF.

Det kan vel tenkes at det var samme ordre som fikk fill litt tidligere på dagen? :slight_smile:

1 Like

Sitter vi nå med en trendkanal som vist i grafen?

Gårsdagen hadde en bulish hammer candelstick, men det lave volumet som er nå blir det håpløst å spå.
Vi må ha en trigger tror jeg for å få fart på aksjen.

Okei, solgte ut mesteparten på 25 for å sikre litt gevinst i tilfelle stort brudd ned, så jeg lurer egentlig bare på en inngangspris igjen.

Tydelig at det er Blackfriday i idag! Aksjer på “billigsalg”… Håper dette snur til uken og vi kommer opp på 30 tallet og stabilseres oss der før nyttår☺️

Er det lov å håpe på at det snur nå? Var 1 mm unna å selge da volumet økte litt nedover. Kan jo angres bittert over at jeg sikret 0 gevinst med over 25% opp. Er akkurat i null nå. Får ta med meg lærdommen videre.

1 Like

Ja det krever is i magen og fatningen, håper dette var den dobbel bunnen som gjør at aksjen nå kan se mot nye høyder.

1 Like

Da er vi to. Å ta gevinst er noe jeg også må bli flinkere til!

1 Like

@babyrage, har du noen tanker om denne fremover? Brutt ut av nedadgående trend?

Ikke noe fan av att å se på 4h chart, men vi jobber under MA200 der. I daglig ser jag etter tre mulig reversal nivåer, 21.20, 18.80 og 16.30. Vi jobber under MA 50 og då står jag personlig utenfor. Venter på neste rally og breakout. Er fortsatt meget bull aksjen fremover, men den virker trenge litt hvile.

1 Like

Hva kan vi vente oss av kvartalsrapporten denne uken?

Takk for dine synspunkter. Jeg lærer stadig, og det med å kikke på 4h chart er vel noe jeg aldri har fokusert på. På sikt er jeg veldig positiv til denne, men jeg er enig i det du sier at den har godt av å kjøle seg litt ned. Jeg har ingen posisjon pr i dag, så avventer litt og ser hvilken vei det bærer.

1 Like

Samme her @blaahval - de må nok vinne litt flere kontrakter og få litt flere dealer, tjene litt mer penger så vil folk også komme. Pr. nå er volumet for lite til å ta en større posisjon med mindre man ønsker å sitte veldig lenge.

1 Like

Hva er deres tanker om morgendagens rapport?

enfame, ikke godt å si hva ledelsen ønsker og kommunisere, bortsett fra regnskapet vil jeg tror at de biter seg merke i at omsettningen i aksjen har dabbet av og at de vil nok prøve å gi den ett dytt på en eller annen måte.

Tragikomisk kursutvikling, men når man ser hvem som selger seg ut nedover så hjelper det litt

Ja det er Avanza og Nordnet som bytter aksjer om små summer, men det er nok som du sier til at aksjen blir tragikomisk.

Ja, vi får håpe på en lysere dag i morgen!