Diskusjon Triggere Portef√łljer Aksjon√¶rlister

Reality Shares Nasdaq NextGen Economy ETF (BLCN)

Investeringer: #<Tag:0x00007f8790acbf60>

Overview

The Reality Shares Nasdaq Blockchain Economy Index was created through a partnership between Reality Shares and Nasdaq, and constitutes the joint research, analysis and investigation of both groups on the emerging development of blockchain technology. The Index is designed to measure the returns of companies that are committing material resources to developing, researching, supporting, innovating or utilizing blockchain technology for their use or for use by others.

Buying the stock on Nordnet

References

NoBrain has left the building

Jeg solgte meg ut av aksjen juni 2018 og fjernet samtidig aksjen fra overv√•kingslisten min. Jeg har satt denne tr√•den til ‚Äúignorert‚ÄĚ og f√•r f√łlgelig ikke lenger varsel hvis noen poster eller tagger meg i tr√•den. Har du noen sp√łrsm√•l du √łnsker √• rette meg s√• send en privat melding (PM).

1 Like

Klarer ikke finne utav hvilke blockchain firmaer denne ETF`en holder o_O

Kan du finne en link til meg @NoBrain

BLCN daily holdings

http://go.realityshares.com/blcn-daily-holdings/

Er vel ikke s√• mange ‚Äúrene‚ÄĚ blockchain-selskaper i fondet per dags dato. Overstock, SBI Holdings og Hive Blockchain er vel kanskje de tre som passer best inn i kategorien. I f√łrste omgang kan BLCN sees p√• mer som et ‚Äúteknologifond‚ÄĚ. Men regner med at nye ‚Äúrenere‚ÄĚ blockchain-selskaper blir tatt inn i fondet etter hvert som de identifiserer nye potensielle kandidater iht. metodikken de har utviklet.

Se for√łvrig artikkelen hos Seeking Alpha for en n√¶rmere beskrivelse av fondet.

https://seekingalpha.com/article/4139686-blcn-etf-deep-dive

1 Like

Takk! Virker som en teknologi etf men et hint av blockchain! spennende ! :slight_smile:

NoBrain has left the building

Jeg solgte meg ut av aksjen juni 2018 og fjernet samtidig aksjen fra overv√•kingslisten min. Jeg har satt denne tr√•den til ‚Äúignorert‚ÄĚ og f√•r f√łlgelig ikke lenger varsel hvis noen poster eller tagger meg i tr√•den. Har du noen sp√łrsm√•l du √łnsker √• rette meg s√• send en privat melding (PM).

1 Like