Takk, tydelig at jeg må bli mer aktiv på twitter. Følger deg videre @ezPappi for litt tanker og kanskje man lærer en ting eller to
Det er forøvrig ikke meg😜
Men en meget dyktig fyr på twitter!
Er vel på tide med et brudd opp!
han fikk mye pes i bgbio tråden i sommer, har ikkje sett noe til han siden det litt synd i grunn han hadde mangen gode innlegg.
Hvem?
2 øre fra å ryke på stop loss idag. Griseflaks
Spenstig å kjøre stoploss denne uken, bra du ikke ble fintet ut før vi tar et sprang opp mot 20 utover uken
Jeg har ikke lest meg opp, er det noen trigger til uken eller tenker du TA?
Jeg ser for meg at Biden sin inntreden kommer til å være positiv for kursen. Nærmer seg forøvrig også Februar hvor REC skal besemme seg om de øker til 49% på anlegget i Yulin. Benytter de seg av denne opposisjonen er det mer oppside i vente.
Kan desverre ikke noe særlig om TA.
For meg, spesielt i disse toppish tider, er det viktig å ha risk under kontroll i visse posisjoner.
Flaks denne gang.
Helt forståelig. Viktig å holde risiko håndtering i sjakk. REC svinger mye når det først går desverre.
Np brusjan
Ser F2 Funds er ut og inn på TOP 50 listene flere ganger. Er det regelrett salg og kjøp, eller blir de dyttet ut og inn på listene pga beholdningen til andre på TOP 50?
Blir dyttet inn og ut.
REC Silicon ASA - Disclosure of shareholdings
BOOM! Røkke mener alvor - vegen til himmelriket blir herved belagt med tusenlapper i profitt fra recsi.
Tenkte meg denne uken ble bra for rec og oss som er inne! Nå kjører vi
Der fløy korken på champisen og vi er på RT 18:champagne:
Røkke junior vil gå på børs med et grønt investerings-kinderegg
Aker Hoirzon presentasjon. Ikke fått lest gjennom enda. Ser veldig fin og oversiktlig ut ved første øyekast!