All aboard?
Rt11%
Stoppet de handelen på 12%??
Ser ut som det ble stoppet.? Hva er target?
22-23kr er midlertidig topp i trendkanal i hvertfall.
Går opp pga finansavisen sin kommentar, det er registrert 0,51% i short så det er ikke mye å hente her gitt…
Fornøyd med å ha fått gevinst på 12%. Fremstår som et helt koko opplegg.
Tror mange ikke klar over at dette er straffbart i Norge, de kaster seg bare på Reddit trenden…
Stigende volum, så her kan vi fort se den videre👍
Sitter long her. Vært med siden 10 krZ Vær forsiktig. Ikke bra med så mye oppgang basert på luft. Et større spill her når dette skjer. De store gutta leker med. Straffbart er det også, så hadde ikke følt meg trygg om jeg var trådstarter på HO igår når FT banker på døren.
Helt åpenbart på kanten. Om det kommer en artikkel på forsiden av vg, eller tyske medier/blogger fanger opp dette kan det jo bli tidenes fomo.
Så det er ikke lov for mann i gata å anbefale aksjer, mens meglere kan gjøre det i hytt og pine? Selv i de selskapene de er investerte i…
Sier ikke at det er bra det som skjer nå, men at FT skal på døra til de er vel litt å ta i.
Er vel ikke akkurat anbefaling det her går i. De jo prøver jo bevisst å kursmanipulere ved å koordinere.
Hvorfor det er å ta i? Det må jo komme en reaksjon før eller siden på slikt spill, viss ikke vil jo det være fritt fram å manipulere.
Manipulasjon har alltid eksistert utført av både fond, shortere og media så dette er ikkje noko nytt fenomen.
Åpenbart ulovlig men om noen blir straffet er en helt annen sak.
Så hvis jeg skriver på et forum. ‘‘Kjøp REC aksjer i morgen kl 10:00’’. Så kan jeg bli straffeforfulgt?
Takk for svar jcp.
Hvis du avtaler med 5 andre at dere skal gjøre det så ja. Absolutt. Koordinert markedsmanipulasjon.
Beklager jeg viste ikke at lovene var såppas strenge.
Det er ikke lov for mannen i gata å anbefalr aksjer, nei. Det trenger man en viss autorisasjon for å kunne gjøre lovlig.